צרכנות מהשטח: טרנדים בארונות בגדים

צילום: האוס אין

בין אם אתם מתכננים את ארון הבגדים שלכם, זה שישמש לאחסון הקולקציה המגוונת שלכם, ובין אם הארון מיועד לחדר הילדים – האפשרויות הקיימות הן ללא ספק רבות מאוד. אם כן, איזה ארון רלוונטי עבורכם? ארון בגדים קלאסי או דווקא ארון הזזה? באילו צבעים ומידות, וכמובן – מאיזה חומר גלם עשוי הארון האידאלי?

המאמר בשיתוף רשת האוס אין

ארונות הזזה – פתרון שחוסך מקום

בחדרים קטנים יחסית, ארונות הזזה הם פתרון קלאסי. במקום לחפש את הפינה הנכונה, למדוד את השטח בקדמת הארון ולקוות שתצליחו להגיע אל הארון בלי צורך באימון כושר שיאפשר לכם להחליק מתחת לדלת, תוכלו לבחור ארון עם דלתות שנפתחות לצדדים – במקום קדימה.

- פרסומת -

לצד החיסכון המשמעותי במקום ארונות הזזה גם מספקים הרבה יותר אור, שהרי אין דלתות נפתחות שחוסמות את התאורה הטבעית ומחייבים מיקום ספציפי ומאוד אסטרטגי. ארון מהסוג הזה תוכלו להציב בפינת החדר או בנישה ייעודית, ולא משנה איפה הוא יעמוד תוכלו גם לעצב אותו בדיוק כמו שאתם רוצים. גלשו לקישור לקטלוג ארונות הזזה לתצוגת דגמים נבחרים.

ארונות בגדים "קלאסיים" עם דלת נפתחת

החלופה שלכם היא הארון הקלאסי והמוכר, עם שתי דלתות (או שלוש ואפילו יותר) שנפתחות קדימה. יש לארונות הללו יתרונות משלהם, לרבות דלתות חזקות ויציבות מאוד.

גם ארונות מהסוג הזה יוכלו להתאים היטב לנישה בקיר או לפינת החדר, בתנאי שיש לכם מקום מספק לפני הארון, כמובן. עם זאת, אם אתם חוששים שמא ארון בגדים עדיף על ארון הזזה משום שהדלתות הנפתחות לצדדים חזקות קצת פחות, אפשר לנשום לרווחה: ארונות מעץ מלא תמיד יציבים מאוד, והם איכותיים להפליא גם אחרי שימוש תדיר.

מה סגנון העיצוב שלכם?

עכשיו כל שנותר הוא להחליט על הסטייל. בין אם תבחרו ארונות בגדים קלאסיים או ארונות הזזה יש לכם את האפשרות להגדיר את חלוקת המדפים והמגירות, את עומק הארון ואת גובהו, וכמובן את המעטפת החיצונית. מסגרת מעוגלת או קווים ישרים? ציפוי זכוכית או מראה? ומה הצבע האידיאלי עבורכם? תכנון נכון בהתאם למידות החדר ובהתאם לפריטי הריהוט האחרים (כדוגמת המיטה או שולחן העבודה) והזמנת פריטים בהתאם, יבטיח לכם נוחות מרבית מצד אחד, אבל בעיקר עיצוב חמים, נעים ומזמין רבה יותר.

*** באדיבות האוס אין – חדרי ילדים ונוער מעץ מלא. היכנסו לאתר הבית לתצוגת קולקציית הקיץ החדשה