קורס אקסל: הכנה הכרחית לראיונות עבודה – ולחיים

Pixabay

אקסל, תוכנת הגליון האלקטרוני הפופולרית והשימושית ביותר שיש בנמצא, יכולה לשמש כל אחד למגוון מטרות רבות. לא משנה מהו גילכם, במה אתם עוסקים אם יש או אין לכם רקע קודם במחשבים, קורס בתחום זה יכול להעניק לכם אין ספור כלים חשובים לחיים.

למי הקורס יכול להועיל ביום יום

באופן יום יומי, קורס אקסל יכול למשל להועיל לתלמידי בית הספר שישתמשו בכלים שימושיים לצורך הכנת שיעורים וחישובים. הקורס יכול לא פחות מזה, להועיל גם לשימוש ביתי למשל להכנת טבלאות וחישובים לצורך ניהול תקציב, לתכנון של דיאטה מוצלחת, לניהול זמן ולאין ספור שימושים נוספים.

מעבר לזה, הקורס יכול להתאים לאין ספור מטרות עסקיות בהקמה של עסקים, לחישובים מסחריים. בלוחות המודעות המקוונים ניתן לראות דרישה רבה לעובדים, אשר שולטים בצורה טובה ביישומי אקסל השונים, כך שהתועלת – גם למחפשי העבודה שבינינו.

איך מזהים קורס אקסל איכותי

דרך טובה מאוד לזהות קורס אקסל איכותי היא המינון הנכון בין לימוד עיוני לבין תרגול יישומי. בסוג זה של יישום, הדברים אינם יכולים להישאר בתחום התיאורטי וככל שמתרגלים יותר, כך מבינים יותר ומתנסים בשלל האפשרויות.

- פרסומת -

במהלך הקורס מתנסים בשיפור העיצוב של הגיליונות האלקטרוניים, חילוץ נתונים לצרכים מעשיים, שימוש בשלל פונקציות וחישובים בדרכים יעילות, עיבוד של מסדי נתונים גדולים על בסיס מספרים.

בלמידה מקצועית שמים דגש על הטמעת פתרונות יעילים של אוטומציה, שחוסכים זמן הקלדה עצום בהזנת נתונים לצרכי חישובים סטטיסטיים, מתמטיים ועוד. חיוני לתת את הדעת על האופן שבו מתקיימים הלימודים, מספר שעות הלימוד ואפשרויות התרגול.

זהות המדריכים תשפיע מאוד על היכולת להבין היטב את היישומים. חשוב שהמדריכים, בין אם בקורס אונליין ובין אם בקורס פרונטלי, יהיו סבלניים (לצד הניסיון הרב והמעשי שלהם בתוכנה, באופן מעשי).

שימו לב לרמה של הקורס שבו בוחרים

תוכנת אקסל כל כך מקיפה, כל כך מגוונת וכל כך שימושית, עד שלא קיים קורס אחד שבו ניתן ללמוד מהתחלה ועד הסוף, את כל הטיפים, הטריקים והטכניקות. מכיוון שנדרש לימוד ותרגול מעמיק, הקורסים מאופיינים ברמות שונות.

אם אתם חסרי ידע קודם בשימוש באקסל, כדאי להצטרף לקורס המיועד למתחילים. אם כבר יש לכם איזשהו ידע, תוכלו להצטרף לקורס למתקדמים. אם אתם רוצים להשתמש בכלים כדי לשפר את מעמדכם בתחום העבודה והקריירה, תוכלו להצטרף לקבוצת שבה מתרכזים ביישומים העסקיים. בנוסף, אפשר ללמוד גם דגשים שמועילים לסטודנטים להשכלה גבוהה, לסטטיסטיקאים וכדומה.

2 הערות

  1. מזמין אתכם לקורסי האקסל המקוונים שלי, כולל ספרים שנשלחים אליכם בדואר רשום.
    לפרטים: 0505504870 שלומי פוסטלניק UNIQUE

Comments are closed.