קמפיין שילוט חוצות ברעננה: "בנט, חסל את החמאס"

שלטי חוצות ענקיים נתלו לפנות בוקר מסביב לביתו של ראש הממשלה הנכנס ובהם דרישה לממש את הבטחותיו לחסל את הנהגת החמאס: "בכל יום שיצא וישוב מביתו, יזכור בנט את הבטחותיו לציבור הישראלי"

שילוט חוצות ברעננה

הפרויקט לניצחון ישראל מטעם פורום המזרח התיכון – ישראל, יצא בקמפיין הכולל 6 שלטי חוצות מסביב לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, וסרטון המופץ בשעות אלו ברשתות החברתיות, בהם מוצגות הבטחותיו של בנט לאורך השנים לפעול בצורה חד משמעית מול הנהגת החמאס ולהביא לחיסולה. גרג רומן מנכ"ל פורום המזרח התיכון: "ממשלה חדשה צריכה להביא איתה מדיניות חדשה, יש דרישה ציבורית ברורה מראש הממשלה החדש בנט – הבטחת? זה הזמן לקיים!"

קצת יותר מיממה עברה מאז השבעתו של נפתלי בנט לתפקיד ראש הממשלה ובפרויקט לניצחון ישראל השיקו לפנות בוקר קמפיין משולב בשלטי חוצות וברשתות החברתיות, בדרישה ציבורית מבנט לממש את הבטחותיו והחזון שהציג באשר להנהגת חמאס בעזה, ולפעול לחיסולה.

שלטי החוצות אשר נתלו בין היתר בצמתים רחוב ויצמן פינת התדהר, וברחוב אחוזה פינת שברץ, מציגים ציטוט של ראש הממשלה בנט מנובמבר 2019 בו הוא קורא "לחסל את הנהגת החמאס בעזה", זו לצד הדרישה- ממשלה חדשה, מדיניות חדשה. העם דורש ניצחון!

במקביל לשילוט אשר נתלה כאמור מסביב לביתו של בנט וישאר שם בשבועיים הקרובים מתוך מטרה שיזכור את מחויבתו לעם ישראל בכל פעם שיצא ויחזור מביתו, מופץ בשעות אלו ברשתות החברתיות סרטון המציג אמירות והבטחות נוספות של בנט מהשנים האחרונות, כדוגמת "כל התפיסה הביטחונית של מדינת ישראל ב-20 השנים האחרונות, היא תפיסה שלא מבינה שאנחנו נמצאים במזרח התיכון מול חמאס", "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל", "אסור למדינת ישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס", ו – "אני אטפל בחמאס".

- פרסומת -

הקמפיין מגיע שלושה שבועות לאחר קמפיין נוסף שהעלה הפרויקט לניצחון ישראל, מיד לאחר הפסקת האש מול החמאס,  אז הציב שלטי חוצות ענקיים לאורך איילון ,בהם מופיע ציטוטו של רא"ל אביב כוכבי שהכריז כי "מהות צה"ל היא ניצחון", כשלצד אותו הציטוט מופיע דרישתו של עם ישראל להוביל להכרעה אמיתית מול החמאס, לא להסכים להפסקות אש, להוביל לפירוק ארגון הטרור מנשקו, שבירת רוחו של הארגון ורצונו לפעול לחיסול מדינת ישראל, והשבת הנעדרים ללא כל תנאי מוקדם".

מי שעומד מאחורי הפרסום הוא 'הפרויקט לניצחון ישראל', ארגון א־פוליטי המאגד משפחות שכולות, קציני בכירים בדימוס, תושבי דרום, מילואימניקים, נכי צהל ועוד, אשר פועל בשנים האחרונות להנחיל בציבור הישראלי ובקרב מקבלי ההחלטות את השינוי בתפיסת העולם בניהול הסכסוך עם הפלסטינים, ולהוביל להכרעה אשר תמנע את החזרה לעוד ועוד סבבי לחימה אשר פוגעים בביטחון המדינה ואזרחיה.

גרג רומן, מנכ״ל פורום המזרח התיכון סיפר לדתילי על הקמפיין: "אנחנו מברכים את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, ויחד עם זאת רוצים להבהיר לו מה הנושא החשוב ביותר לטפל בו- השבת הביטחון לאזרחי מדינת ישראל, וחיסול החמאס. אלו דברים שהבטיח בנט לאורך השנים וכעת כראש ממשלה יש לו את המחויבות לאזרחי ישראל לעמוד בהבטחותיו ולהביא סוף סוף לשקט אמיתי שמגיע באמצעות הכרעת הסכסוך, ולא להמשיך לנהל אותו צורה כושלת כפי עשתה מדינת ישראל במשך יותר מדי שנים".