שיווק דיגיטלי והחברה שלכם – 5 טיפים עוצמתיים בתחום שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הפך לאחד מכלי השיווק העוצמתיים והנפוצים ביותר בקרב חברות בישראל, ללא תלות בגודל החברות, בתחום העיסוק שלהן ובקהל הלקוחות שלהן. יכולות המדידה הנרחבות, אפשרויות הטרגוט, המידע הרב על קהלי היעד – כל אלו הופכים את השיווק הדיגיטלי לכלי משמעותי בפעילות של כל חברה בישראל ובעולם.

סמי סבין, מנכ"ל שטיק מדיה שיווק באינטרנט, הכין עבור הקוראים 5 טיפים עוצמתיים בתחום שיווק דיגיטלי לחברות וארגונים. ניתן להרחיב בקריאה ולקבל מידע נוסף וטיפים רבים בנושא שיווק דיגיטלי באתר שטיק מדיה.

מחקר מקדים –

כדי לנווט את הפעילות הדיגיטלית שלכם למקום הנכון ולהגיע למצב בו אתם מכוונים את הפעילות למיקום הנכון ולקהל הנכון, וכדי להגיש את המסרים המדוייקים לקהל הנכון, אתם חייבים לבצע מחקר מקדים. מחקר חייב לכלול התייחסות מקיפה לפעילות החברה, השירות שלה והבידול שלה, הפעילות העסקית של המתחרים וכמובן קהלי היעד – מיהם, מה ההעדפות שלהם, אזורים גיאוגרפים, מגדר, גיל, תחומי עניין וכדומה.

- פרסומת -

הטמעה של כלי ניטור ומדידה –

אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של עולם הדיגיטל הוא היכולת למדוד, לנטר, לחקור וכמובן להסיק מסקנות מהפעילות. למעשה, כל הקמפיינים ניתנים למדידה ואתם יכולים להבין מי הקהל שמגיב טוב ביותר למודעות שלכם ואיפה כדאי להשקיע את התקציב שלכם.

משרד פרסום מקצועי יידע לנווט את הפעילות שלכם בצורה הנכונה ביותר, למדוד ולנטר את הנתונים ולבצע אופטימיזציה שוטפת לכלל הקמפיינים הפרסומיים של החברה.

ניהול קמפיינים ממומנים –

קמפיינים ממומנים, בין אם פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, או בכלל קידום באינסטגרם ויוטיוב, הם הכלי האמיתי והמרכזי שלכם להגיע לקהלי היעד הנכונים ולייצר תוצאות לחברה.

אתם יכולים לדמות את המצב למכונית בעלת ביצועים מצוינים ויכולות מדהימות, אך בסופו של יום בלי דלק המכונית הזו לא תוכל לנסוע ולהתקדם. המדיה, שטחי הפרסום, הם למעשה הדלק של פעילות השיווק והפרסום שלכם.

התייעצו היטב עם המשרד שלכם לגבי הדרכים האופטימליות והנכונות ביותר לשווק את המוצר / שירות שלכם. כל פעילות עסקית היא שונה ומיוחדת, ומה שמתאים לעסק שמוכר ציוד משרדי, לא בהכרח יתאים לחברת ביטוח או למשרד עורכי דין.

קידום אורגני בגוגל –

קידום אורגני בגוגל, הוא למעשה קידום של תוצאות לא ממומנות, כדי שיופיעו במיקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. תנועה אורגנית לאתרי אינטרנט נחשבת לתנועה איכותית, בעלת אחוזי המרה גבוהים יותר מאשר אלו של תנועה שמגיעה מקמפיינים.

במסגרת פעילות שיווק דיגיטלי של החברה שלכם, ייתכן ותגיעו למסקנה שהתנועה הממומנת לבדה לא מספיקה לכם ואתם רוצים לייצר נוכחות אינטרנטית חזקה בעמוד הראשון של גוגל כדי להכניס יותר טראפיק איכותי לאתר. התייעצו עם משרד בעל מומחיות וניסיון בקידום אורגני ואל תלכו שולל אחרי הבטחות מוגזמות ללא כיסוי, זה נפוץ מאוד בשוק קידום אתרים אורגני בישראל.

אופטימיזציה –

אופטימיזציה היא המלכה של עולם הפרסום באינטרנט. היכולת לבצע מדידה לכל הקמפיינים, לכל הקהלים, לכל המסרים, ולהפיק מסקנות שיווקיות היא חסרת תקדים ומדהימה. היכולת לבדוק ולבחון את השינויים האלו היא בעלת משמעות עצומה לרווחים העסקיים מפעילות הפרסום, לכל החברות.

אנו רואים שיפור תמידי בתוצאות העסקיות אצל לקוחות ממגזרים שונים ובגדלים שונים, החל מעלייה של כמה עשרות אחוזים, עד עלייה של מאות אחוזים מהחזר ההשקעה מפעילות הפרסום.

טיפ בונוס בנושא שיווק דיגיטלי

אל תלכו שולל אחרי הבטחות ללא כיסוי. בדקו טוב כל חברה איתה אתם נפגשים ודרשו לקבל המלצות מחברות פעילות וקיימות. בשוק הפרסום באינטרנט מלא בבעלי מקצוע גרועים שבחלק מהמקרים אף מעניקים שירות גרוע וחסר אחריות ללקוחות.

 

לסיכום,

אל תוותרו על יעוץ של משרד מומחה בתחום שיווק באינטרנט ושיווק דיגיטלי. פעמים רבות זה ההבדל בין הצלחה לכישלון.

משרד פרסום שטיק מדיה מעסיק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אך חשוב מכך – אנשים שהלב שלהם במקום הנכון, אכפתיים ושירותים שהדבר החשוב ביותר שעומד אל מול עיניהם הוא ההצלחה העסקית של הלקוחות.

צרו קשר עוד היום לקבל יעוץ מקצועי לגבי פעילות החברה שלכם.