שילוח לישראל מארצות הברית – טיפים ששווה להכיר

לפעמים שילוח לישראל מארצות הברית מצריך מעט יצירתיות, כיוון שלא כל החברות האמריקאיות מבצעות משלוחים לישראל. הנה כמה טיפים שכדאי להכיר ויוכלו לפתוח לכם אופציות לרכישה ממותגים אמריקאים אהובים

צילום: unsplash

ישראל היא מעצמת קניות ברשת. רשות הדואר עמוסה בחבילות שנרכשות מעבר לים במחירים נמוכים בהרבה מהמחירים המבוקשים בישראל ומגיעים ליעדם במהירות וביעילות. השאלה היא מה קורה עם חברות או מותגים שלא מבצעים משלוחים לישראל? ובכן, שילוח לישראל מארצות הברית היה בעבר מורכב יותר, אולם כיום ניתן לרכוש כמעט מכל רשת או מותג אמריקאי, רק חשוב לשים לב לאותיות הקטנות:

      • כתובת דואר וירטואלית – חברת שילוח לישראל מארצות הברית נותנת ללקוח כתובת וירטואלית או תא דואר בארצות הברית אליו מועברים המוצרים שנרכשו. חברת השילוח אוספת מאותה נקודה את המוצרים ומשלחת אותם לישראל. במקרה זה עלויות המשלוח כוללות בעצם תעריף כפול – משלוח בתוך ארצות הברית, כלומר אל כתובת הדואר הווירטואלית ובנוסף, עלויות שילוח לישראל מארצות הברית.
      • עלויות – בעוד שמשלוח מסין או ממדינות אחרות הוא פעמים רבות שירות הניתן ללא עלות, שילוח לישראל מארצות הברית כרוך בתשלום. רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור הרכישה, כדאי לוודא שאתם מודעים למלוא עלויות המשלוח על מנת לבחון האם הרכישה היא כדאית. ישנם מקרים בהם כאשר מוסיפים את עלויות המשלוח, העלות הכוללת של המוצר כבר הופכת דומה מאוד לעלות של אותו מוצר בישראל.
      • עקבו אחרי מבצעים – חברות שילוח לישראל מארצות הברית מעניקות הטבות ויוצאות במבצעים משתלמים סביב ימים המוכרים כ"חגיגות של קניות". כך למשל, בבלאק פריידי, סייבר מאנדיי, אמאזון פריים דיי – כל אלו ימי קניות שבארצות הברית משולים לימי חג של ממש. חברות המשלוחים לא נותרות אדישות ויוצאות גם הן במבצעים משתלמים. כך אתם בעצם יכולים להרוויח פעמיים – עלות נמוכה של המוצר הנמכר במבצע ועלות מופחתת באופן משמעותי של המשלוח.
      • תחרות – יש הרבה חברות המציעות שילוח לישראל מארצות הברית. בדקו את עלויות השילוח בכל אחת מהן ובחרו בזאת שמעניקה את השירות הטוב ביותר ואת המחיר האטרקטיבי ביותר. אגב, חלק מהחברות מציעות קופוני הנחה ללקוחות חוזרים, כך שאם אתם מתכננים רכישות רבות, כדאי לשקול להיצמד לחברת שילוח לישראל מארצות הברית ספציפית וליהנות מהטבות לאורך כל השנה ולא רק בימים ספציפיים.
      • מסים – אם אתם רוכשים מוצרים בפחות מ-75$, לא יחולו עליהם מיסים בעת הגעת המוצר לישראל. מן העבר השני, שילוח לישראל מארצות הברית של מוצרים בשווי גבוה מ-75$ כרוך בתשלום מע"מ ולעיתים גם במס קנייה. בדקו את הדברים הללו לפני שאתם רוכשים את המוצרים, כדי למנוע תסכול ועוגמת נפש כאשר תבינו שתידרשו לשלם תוספות מחיר על המוצרים בעת הגעתם לישראל.