שירות החשמל של חברת הוט אנרג'י: כל מה שחשוב לדעת

צילום: אתר הוט

בחודשים האחרונים חברות רבות, בעיקר כאלו שמספקות שירותי תקשורת החלו להיכנס לתחום החשמל. הסיבה לכך היא הרפורמה בשוק החשמל שמאפשרת גם לספקים קטנים יותר לספק לכם חשמל. המטרה של הרפורמה הייתה להוריד את מחירי החשמל, שעד עתה היו תלויים בחברת החשמל בלבד. הכניסה של חברת הוט חשמל לשוק מאפשרת לכם להנות מהנחות אטרקטיביות.

שירות החשמל של חברת הוט, איך זה עובד?

עוד לפני שנדבר על המחירים והמבצעים שתוכלו לקבל דרך שירות החשמל של הוט, חשוב להבין מבחינה טכנית כיצד השירות עובד. מאז שרפורמת החשמל עברה, חברת החשמל החלה להתקין מונים חכמים במקום אלו שאליהם היינו רגילים עד עכשיו. ההבדל המרכזי בין המונים הוא היכולת לקרוא אותם מרחוק, כך שמונה חכם יכול לשדר את הנתונים שלו בלי שצריך להיות לידו. לא משנה באיזה ספק חשמל תבחרו, המונה שדרכו הספק יעבוד הוא המונה שחברת החשמל התקינה לכם.

השינוי המרכזי שאותו הרפורמה יצרה הוא בספק הסופי, אולם עדיין, חברת החשמל היא זו שמובילה את החשמל בעזרת התשתיות שהיא בנתה במהלך השנים ואליה גם תפנו במקרה של תקלות. פער המחירים לטובת הספקים הקטנים יותר נובע מכך שהם קונים חשמל בכמות גבוהה מה שמאפשר להם לשלם עליו פחות, והם מצליחים להוזיל לציבור את החשמל ועדיין להישאר עם שולי רווח שהופכים את כל העסק הזה להיות כדאי.

שיפור בתנאים לאורך זמן

עוד לפני שנדבר על ההנחות שתוכלו לקבל, חשוב להבין שבכל הספקים החדשים מוצעים לכם הנחות על מנת לעודד אתכם לעבור ספק. רוב האנשים עדיין מקבלים את החשמל שלהם דרך חברת החשמל, והחברות עושות מאמצים רבים להעביר אליהן לקוחות. שימו לב שחלק מהמבצעים משתפרים ככל שתישארו בחברה יותר זמן, וזאת מתוך מטרה למנוע מעבר בין הספקים.

מה חברת הוט חשמל מציעה?

- פרסומת -

חברת הוט נכנסה לשוק החשמל בעזרת חברת בת בשם HOT אנרג'י: ההנחה הראשונית אותה תקבלו דרך שירות החשמל של החברה היא בשיעור של 5 אחוז מצריכת החשמל שלכם, כאשר במשך שלוש השנים הראשונות ההנחה תעלה באחוז בכל שנה, עד למצב שבו תהנו מהנחה קבועה של 7 אחוז על צריכת החשמל שלכם. יש אמנם חברות שבהן תוכלו לקבל את ההנחה הזו כבר מהרגע הראשון, אולם לחברת הוט יש הטבות מיוחדות למנויי החברה כפי שמיד נספר לכם.

אפיק נוסף של הנחות ניתן לכם לפי שעות, כאשר בשעות היום שבהן צריכת החשמל בבתים נמוכה יותר תוכלו להנות מהנחה של 15 אחוז על צריכת החשמל. אם אתם מסיבה כלשהי צורכים כמות גדולה יותר של חשמל דווקא בשעות הלילה, ההנחה שתקבלו תוכל לעלות לשיעור של 20 אחוז עבור השעות הללו.

מה היתרון של הוט אנרג'י?

כאמור, מבחינת ההנחות בלבד לחברת הוט אין יתרון מיוחד, אולם השינוי מגיע בעיקר עבור מי שמנויים על שירותים אחרים של החברה. בעוד שספקיות אחרות שנכנסו לתחום החשמל לא ניצלו את בסיס הלקוחות הקיים שלהן, חברת הוט דווקא כן עשתה את זה.

מנוי לשירות הסטרימינג של חברת הוט (nexttv) יעניק לכם הנחה אוטומטית של 6 אחוז על צריכת החשמל שלכם, ואם אתם לקוחות שמנויים על שירות הטריפל תקבלו הנחה של 7 אחוז. ההנחה הגדולה ביותר מגיעה למי שהם לקוחות של הוט בטריפל ובנוסף של הוט מובייל בסלולר והיא בשיעור של 10 אחוז הנחה שכרגע אין לה אח ורע מבין כל ספקיות החשמל החדשות. כעת, נותר לנו לראות האם ספקיות נוספות ישוו את ההצעות של הוט חשמל.