תפקידו של חוקר פרטי באיתור רכוש

חוקר פרטי
חוקר פרטי. צילום: RF123

כל אחד מאתנו מחזיק ברכוש הכולל פריטים וחפצים שונים שחלקם עשויים להיות יקרים ובעלי ערך רב הן מבחינה רגשית והן מבחינה כספית. כאשר רכוש יקר נגנב או הולך לאיבוד, הרי שאנו חשים כאב ומצוקה גדולים. במקרים רבים, נוצרת תחושת חוסר אונים ולכן חשוב להכיר את הדרכים והשיטות בהן ניתן להסתייע על מנת לאתר רכוש אבוד.

הדרך הטובה והיעילה ביותר לאיתור רכוש הינה פנייה למשרד חקירות פרטיות המתמחה בתחום. חוקר פרטי הינו בעל מומחיות וכלים מקצועיים לאיתור רכוש במהירות והשבתו ללקוח. ישנם מקרים בהם משטרת ישראל אינה יכולה להשקיע את מרב המאמצים והמשאבים באיתור רכוש וזאת של אילוצי זמן ועומס. לעומת זאת, לרשותו של בלש פרטי עומדים זמן, כוח אדם מיומן, משאבים ויכולת להקדיש את מלוא תשומת הלב לטיפול יסודי ומעמיק במקרה.

באילו מקרים נדרשת בדיקה לאיתור רכוש?

משרד חקירות פרטיות המספק שירותים מקצועיים בתחום איתור רכוש (ראה מידע נוסף), נותן מענה למגוון היבטים הנכללים בתחום בהם: איתור רכוש שנגזל בזמן השואה, רכוש שאבד בזמן העלייה לארץ, איתור רכוש מוסתר המוחזק בידי חייבים וכמובן איתור רכוש שנגנב.

איתור רכוש מהווה כלי חשוב כחלק מניהול חקירות כלכליות. הברחת או העלמת רכוש הינן פעולות ועבירות העשויות להתרחש כחלק מניסיון של אדם החייב כספים לחמוק מהחזר החוב. אדם שחייב כספים, עלול לנסות והעלים רכוש וזאת על מנת ליצור מצג שווא לפיו הוא חסר יכולות כלכליות וכי אין ביכולתו לעמוד בהחזר החוב. במקרים מסוג זה, קיימת חשיבות רבה לקבלת ליווי מקצועי של בלש פרטי המסוגל להתחקות אחר הרכוש האבוד למרות שיש כאל עם דעות אחרות שסומכות רק על המשטרה.

- פרסומת -

מצב נוסף המחייב בדיקת איתור רכוש הינו כאשר אתם עומדים בפני התקשרות עסקית. בכל יצירת שותפות, נציגות או זיכיון, הרי שיש מי שעלולים להציג את עצמם כבעלי יכולת כלכלית גבוהה וזאת כאשר הנתונים המוצגים אינם תואמים את המציאות ונועדו ליצור רושם. בדיקה מעמיקה ויסודית לאיתור רכוש, תספק לכם מידע אודות האדם או הגורם עמו אתם עומדים לעשות עסקים. הבדיקה המקדימה עשויה לחסוך ולמנוע מכם עוגמת נפש ואובדן של כספים.

כלי אפקטיבי לניהול חקירות כלכליות

בדיקה לאיתור רכוש מבוצעת בידי בלש פרטי הן ללקוחות פרטיים והן לחברות, מפעלים וארגונים. משרד החקירות מבצע תשאול של אנשי מפתח בארגון, עובדים, ספקים ואנשי קשר וכאשר מדובר באדם פרטי, התשאול יכלול בני משפחה, חברים וכל גורם רלוונטי אחר. המידע המתקבל מהווה בסיס לביצוע החקירה בשטח ומאפשר לקבל תמונת מצב מלאה.

החקירה עצמה מבוצעת באמצעות ציוד מתוחכם לביצוע מעקבים והשגת גישה למאגרי מידע ונתונים העשויים לשפוך אור ולסייע בחקירה. מטרת החקירה הינה השגת ראיות שיוצגו בבית המשפט, כאשר במידת הצורך, החוקר הפרטי יתייצב בבית המשפט ויציג את אופן התנהלות החקירה ויצביע על ההתנהלות הבעייתית של החשוד כפי שעולה מממצאי החקירה.

שיטות מתוחכמות להשבה במהירות של רכוש וכספים השייכים לכם

חקירות כלכליות ובדיקת איתור נכסים מבוצעות בכמה אפיקים במקביל: חשיפת סיפור כיסוי, איתור נכסי נדל"ן או כלי רכב הרשומים על שמו של החייב, איתור מקורות הכנסה, איתור רכוש שהוברח לחו"ל ועוד. מהלך החקירה ואיסוף הראיות נעשה בשיטות מתוחכמות וזאת תוך מתן דגש על כך שהראיות יהיו קבילות בבית המשפט. במידה ורכושכם נגנב או שאתם לא מצליחים לקבל כסף המגיע לכם מחייבים, הרי שניהול חקירת איתור רכוש בידי בלש פרטי ומשרד חקירות מנוסה ומקצועי, תאפשר לכם להשיב את הכספים והרכוש השייכים לכם וכל זאת במהירות, ברגישות ותוך מתן תשומת לב לכל פרט.