איזה פתרונות פיננסים קיימים לעסקים?

פתרונות פיננסים לעסקים

הקמה ופיתוח של עסק בישראל זה לא דבר פשוט. יש הוצאות רבות, המיסים הגבוהים לא ממש תורמים לתהליך, הקהל הישראלי בררני (וקטן יותר מאשר ברוב המדינות בחו"ל) והתחרות היא גבוהה כמעט בכל תחום. הדבר המניע כל עסק הוא כמובן הכסף ואם אין לנו מספיק ממנו, אם נקלענו לבעיות תזרים הפוגעות בפעילות השוטפת של העסק או אם אנו צריכים סכום מסוים של כסף לצורך פיתוח וצמיחה של העסק – נצטרך לחפש אחר פתרונות פיננסים פרקטיים המתאימים עבור הצרכים שלנו. לשמחתכם יש כמה כאלה.

הלוואה להקמת עסק:

נתחיל מהלוואה להקמת עסק. ההלוואה הבסיסית שמרבית בעלי העסקים בתחילת דרכם צריכים. כדי להגשים את החלום שלנו להקים עסק עצמאי בישראל צריך לא מעט כסף, כסף שקשה בדרך כלל לחסוך מעבודה ממוצעת בשנים שאחרי הצבא. על כן נוכל לחסוך רק חלק מהסכום הנדרש לנו להקמת העסק והפתרון יהיה לפנות להלוואה בערבות המדינה ולהגיש תוכנית עסקית מקצועית עם בקשה מסודרת לקרנות הפועלות בשת"פ עם המדינה ומספקות ערבות ליזמים בתחילת דרכם לטובת פיתוח והקמה של עסק.

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים:

בחינת הלוואות לעסקים ופתרונות פיננסיים שונים תוביל אתכם לא פעם להלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. הלוואות אלה ניתנות על ידי חברות אשראי, חברות ביטוח ובתי הלוואות המקדמים שירותי הלוואות לעסקים בתנאים נוחים בדרך כלל. אם אתם צריכים כסף נוסף לגישור פערי תזרים, לסגירת חובות קטנים או לשימוש לצורך פיתוח העסק תוכלו לבקש הלוואה מאותן חברות. התנאים עשויים להשתנות בין חברה אחת לאחרת וגם התנאים לקבלת ההלוואה.

הלוואה מהבנק לעסקים:

הבנק הוא הגוף הפיננסי הראשון שיהיה השותף העסקי שלנו לדרך הן בחיינו הפרטיים והן בחיים העסקיים. לרוב הבנקים עוזרים לעסקים רק כאשר יש ערבויות: ערבות המדינה, ערבות של נכס או ערבים החותמים על ההלוואה, אולם כאשר מדובר בסכומים של עד כמה עשרות אלפי שקלים לעתים תוכלו לקבל את ההלוואה רק על סמך ההתנהלות התקינה שלכם בחשבון ודיון אשראי תקין. הבנק לא תמיד יציב לכם את הריבית הנוחה ביותר אולם בדרך כלל זה יהיה בטוח ונוח יותר לקחת את ההלוואה מהבנק לפני אופציות אחרות. זה כמובן תלוי בכם ובתנאים שתקבלו כאשר תבצעו השוואת הלוואות מגופים שונים.

- פרסומת -

למידע נוסף היכנסו לפורטל חדשות.