איזה צבעים כדאי לשלב בלוגו?

כאשר אנו באים לעצב לוגו לעסק שלנו אנו צריכים לקחת בחשבון שכל צבע וכל פרט למעשה בלוגו עשויים להשפיע על הקהל הנחשף ללוגו. הצבעים של הלוגו עשויים להשפיע על התחושות והרגשות של הקהל, עשויים להשפיע על העברת המסרים שלנו לקהל, גודל וסוג הפונט, אייקון או סמל כלשהו המשולב בלוגו ועוד. הלוגו מלווה אותנו בכל מה שקשור בעסק שלנו, החל מאתר האינטרנט שלנו, דף הפייסבוק, כרטיס הביקור שלנו, פליירים, לוגו בכניסה לבית העסק (למשרד, לחנות, למפעל וכו').

בחירת הצבעים עם המעצב הגרפי שלנו:

בחירת הצבעים ללוגו עשויים להשפיע על כל מה שקשור בעסק. הצבעים של הלוגו ישמשו אותנו במידה רבה להכנת אלמנטים ועיצובים גרפיים נוספים הקשורים לעסק לרבות אתר האינטרנט של החברה ופרסום ברחבי האינטרנט. עיצוב לוגו ייעשה על ידי מעצב גרפי מקצועי וביחד אתו נבחר את הצבעים שישפיע על העסק שלנו יותר מהכול.

ביחד עם המעצב הגרפי שלכם תצטרכו לבחון כמה דברים:

  • מהם המוצרים והשירותים של העסק?
  • מהם המסרים והחזון שהעסק רוצה להעביר?
  • מי הוא קהל היעד שלכם ומה אתם רוצים שהוא יחשוב כשיראה את הלוגו שלכם?
  • בצעו סקר שוק לראות באילו צבעים הלוגואים של המתחרים שלכם ונסו להבין מדוע.
  • ועוד…

לצבעים השפעה על המסרים שאנו רוצים להעביר:

לא סתם יש טרפיה בצבעים, פסיכולוגיה בצבעים ותחומים רבים נוספים הקושרים צבעים לתחושות, לרגשות ולמחשבות שלנו כבני אדם. כאשר אנו מקשרים צבע לרגש מסוים הוא יוצר אצלנו תבנית מחשבתית והתנהגותית שמושפעת לאחר מכן גם בהיבטים נוספים בחיים שלנו. לדוגמה: הצבע האדום יכול להזכיר לנו אהבה, תשוקה, משיכה, יום האהבה, לבבות ויכול להזכיר לנו גם מגן דוד, דם וכו'. הצבע הזה בדרך כלל ישדר עוצמה, כוח, דרמטיות, תשוקה, אהבה ובמקרים מסוימים אפילו רומנטיקה.

צבע כחול לעומת זאת משדר לרוב רוגע, שלווה ולכן חברות רבות הרוצות לשדר ביטחון, אמינות ונאמנות משתמשות בצבע זה ללוגו שלהן: החל מבנקים, דרך חברות ביטוח, חברות מחשבים ועוד.

- פרסומת -

הצבע הירוק מתחבר יותר לטבע ולאורח חיים בריא. הוא יכול להתקשר גם לכסף, כלכלה ועסקים. לכן עסקים הרוצים לשדר שגשוג, התחדשות, התפתחות וחיות יכולים להשתמש בצבע זה ללוגו שלהם.

לסיכום; משרד מיתוג עם מעצב מקצועי ידעו לאפיין ביחד אתכם את הצרכים של העסק שלכם ולסייע לכם בבחירת הלוגו המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולעסק שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.