איחוד תנועות הנוער באולפנת שעלבים

(צילום: באדיבות אולפנת שעלבים)

לכבוד חודש הארגון שהסתיים אמש בשבת תנועה ובחירת השם מורשה לשבט החדש, יזמו באולפנת שעלבים את יום תנועות הנוער הדתיות (בני עקיבא, עזרא ואריאל). הנהלת האולפנה הגיעה עם חולצות תנועה, הצוות החינוכי ערך מופע דגלנות והיום נפתח במפקד חגיגי.

עידן הראל 22/11/2015

לקראת חודש, הארגון של תנועות הנוער קיימו באולפנת שעלבים יום הצדעה מיוחד לפעילות תנועות הנוער הדתיות. בעיצומו של חודש הארגון, יזמה הנהלת אולפנת שעלבים, יום הפנינג מיוחד לכבודן של כל תנועות הנוער (בני עקיבא, עזרא ואריאל) כל החניכות והמדריכות הלומדות באולפנה.

אל האולפנה הגיעו כל אנשי הצוות כולל ראש האולפנה והמנהל עם חולצות תנועה ופתחו את יום הלימודים ב"מפקד חודש הארגון".

(צילום: באדיבות אולפנת שעלבים)
- פרסומת -

את המפקד העביר מנהל האולפנה, מוטי נייהוז והוזמנו אליו נציגי שלושת התנועות:יהודה פרוידיגר (גורי) לשעבר מזכ"ל תנועת "עזרא" וחבר בהנהלתה, נדב לוין, רכז מחוז ירושלים של בנ"ע וגב' ציפלביץ, סמזכ"ל בתנועת אריאל.

ראש האולפנה הרב ישי מאיר דיבר על החשיבות של הפעילות בתנועות עבור בני הנוער ופרט את הליווי והתמיכה הרבה שנותנת האולפנה לחניכות ולמדריכות בתנועות הנוער ואת שיתוף הפעולה המיוחד שיש לאולפנה עם תנועות הנוער.

האירוע הסתיים בשירת המנוני כל תנועות הנוער ובמופע מופע דגלנות ייחודי שהפיק צוות מורות האולפנה. בסיום הטקס ולאחר שירת התקווה, נערכה הרקדה ופעילות חינוכית ע"י מדריכות הכיתות.