איך בוחרים משרד לראיית חשבון 

קרדיט תמונה FREEPIK

משרדים לראיית חשבון מספקים שירותים חשובים מאוד עבור בעלי עסקים שעוסקים בתחומים שונים. השירותים העיקריים שניתנים על ידי משרדים אלו נוגעים להפקת דוחות כספיים, בדיקה של נתונים שמשקפים את מצבו הפיננסי של העסק ועוד.

לא כולם מודעים לכך שחשוב לבדוק את המשרד באופן מעמיק רגע לפני שבוחרים בו, זו הסיבה שהמאמר הנוכחי עולה לרשת – כדי להעלות את המודעות לנושא.

המאמר המקיף הבא יאפשר לכם לדעת איך בוחרים משרד לראיית חשבון על הצד הטוב ביותר. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבצעו את הבחירה המקצועית והמומלצת ביותר, זו שתאפשר לעסק שלכם להיות בידיים טובות. "בחירה במשרד רואי חשבון צריכה להתבצע על הצד הטוב ביותר. שכן, בעל העסק שפונה לסיוע מצד רואה חשבון, צריך להיות בטוח כי הטיפול בכספים שלו ייעשה באופן מקצועי. ,הרי זה ידוע שניהול פיננסי שגוי עשוי להביא לקשיים אל מול הרשויות השונות שעדיף להימנע מהם" אומר לנו רואה חשבון בכיר שעובד ב משרדי  OPAL, משרד רואה חשבון לחברות, עוסק מורשה ועוסק פטור. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במשרד המקצועי והמומלץ ביותר לראיית חשבון.

קרדיט תמונה FREEPIK

טיפ מספר 1 לבחירה נכונה של משרד לראיית חשבון – בירור אחר המלצות

- פרסומת -

אי אפשר לכתוב מאמר מקיף שיציג בפניכם את הדרך לבחירה נכונה במשרד לראיית חשבון מבלי להציג את הטיפ החשוב ביותר – בירור אחר המלצות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כיום לאסוף מידע אודות משרדי ראיית חשבון מכל רחבי הארץ. בעבר היה נהוג לשאול מכרים, חברים וקולגות. היום אפשר לפנות אל אנשים שונים שאנחנו לא מכירים בכלל. חיפוש קצר בקבוצות פייסבוק שמרכזות אנשי עסקים יאפשר לכם לקרוא אינספור המלצות על משרדים מומלצים לראיית חשבון. אם תרצו לערוך בירור מעמיק עוד יותר, דעו שתמיד אפשר לרשום את שם המשרד שהוצע לכם בשורת החיפוש של גוגל. שכן, הדבר יאפשר לכם לקרוא חוות דעת ולראות את הדירוג שניתן למשרד בלשונית הביקורות. חשוב לציין כי במרבית המקרים מדובר בחוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים או קיימים של המשרד. 

טיפ מספר 2 לבחירה נכונה של משרד לראיית חשבון – קבלת עדכונים

המשרד הנבחר צריך להיות זמין עבורכם ולעדכן אתכם באופן שוטף על כל מיני שינויים שבאו לידי ביטוי בחוק ובתקנות לאחרונה. אם לא די בכך, אתם צפויים לקבל שירות מרואה חשבון מסוים שילווה אתכם בכל דבר ועניין. כך שחשוב מאוד לבדוק מראש שאכן יוצמד אליכם רואה חשבון מסוים שיכיר את העסק שלכם באופן מעמיק. אם לא די בכך, תבדקו שהוא יהיה זה שישלח לכם אחת לזמן מה עדכונים שכוללים מידע שיאפשר לכם לנהל את העסק באופן מיטבי ולחסוך כסף ככל שניתן.

טיפ מספר 3 לבחירה נכונה של משרד לראיית חשבון – התמחות בתחום שנוגע לעסק שלכם

אם יש לכם עסק שדורש התמחות מסוימת מבחינת המיסוי והדיווחים, עליכם לבדוק שמשרד רואי החשבון שאליו תכננתם לפנות, מכיר בתחום הזה ועוסק בו לאורך זמן. שכן, ניסיון בתחום הינו עניין חיוני שיאפשר לרואה החשבון לטפל בתיק שלכם באופן יעיל ומהיר. ראוי לציין כי "התמחות מסוימת" יכולה לבוא לידי ביטוי בקרב מי שעוסקים בתחום המסעדנות לדוגמא. במצב שכזה, חשוב להסתייע במשרד שיש לו לקוחות מתחום זה. הדבר נכון כמובן גם למי שעוסקים בתחום הפרסום, החינוך ועוד.

טיפ מספר 4 לבחירה נכונה של משרד לראיית חשבון – שימוש באפליקציה ועזרים טכנולוגיים

הטכנולוגיה מתקדמת ומשרדים רבים של רואי חשבון כבר לא מקבלים חשבוניות וקבלות מנייר מבעלי עסקים שהם עובדים עמם. הדבר מקל מאוד עליכם. שכן, לא תצטרכו לרכז בכל פעם את פנקסי הקבלות שלכם ולהעביר אותם אל רואה החשבון שלכם באמצעות משלוח בדואר או באמצעות שליח. חשוב מאוד לבחור במשרד מתקדם בתחום ראיית החשבון. כלומר, משרד שמשתמש באפליקציות ייעודיות שיאפשרו לכם לשלוח דיווחים שונים בקלות ובנוחות דרך הנייד או המחשב.

טיפ מספר 5 לבחירה נכונה של משרד לראיית חשבון – בירור אודות הסמכה מקצועית

הטיפ שהופיע בכותרת שלעיל הינו חשוב ביותר. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי רואי החשבון שעובדים במשרד הנבחר הם בעלי הסמכה מקצועית מתאימה לתחום. אתם יכולים ליישם את כל 4 הטיפים שצוינו לעיל ולגלות שהם לא מספיקים כדי להבטיח לכם שתגיעו אל משרד מקצועי ומומלץ. יישום של טיפ זה בנוסף לכל המידע שצוין בפניכם עד כה, יאפשר לכם לדעת כי אתם נמצאים בידיים טובות. שימו לב – אם אינכם בטוחים כיצד לקבל פרטים אודות ההסמכה המקצועית של רואי החשבון שעובדים במשרד, דעו כי תמיד אפשר לבקש צילום של תעודת הסמכה של רואה החשבון שצפוי לשרת אתכם. אם אתם חושדים שמשהו לא כשורה, כדאי לפנות אל משרד אחר שהומלץ לכם. למידע נוסף במגוון נושאים מפי המומחים -תמשיכו לאזור "דעות" כדי לקרוא עוד.