איך לבחור את הכיסא הנכון למשרד שלך

כסאות משרדיים הם הרהיט הנפוץ ביותר במשרד. הם ממלאים תפקיד חיוני, כיום חובה לבחור כיסא המתאים לך ולצורכי העבודה שלך אשר יספק לך מקסימום נוחות לגופך. כיסא משרדי הוא לא סתם כסא, לכסאות במשרד יש חשיבות רבה הם עוסקים בנוחות הכללית של העובדים שלך.

צילום: canva

 כשבוחרים כסא למשרד אתה צריך להתמקד בגובה ובעומק של הכיסא, משענות היד ותמיכת הגב. המפתח הוא למצוא כיסא נוח לכולם. הדרך הטובה ביותר למצוא כיסא מתאים למשרד שלך היא על ידי בדיקתם. מצא כסא מתכוונן שמתאים לכל אחד בצוות או במשרד שלך

חשיבות של הכיסא במשרד

כולנו יודעים ומבינים שאי אפשר היום לבלות שעות במשרד בלי כיסא נח, אבל כשזה מגיע לבחירת הכיסא הנכון, זה יכול להיות קשה. יש כל כך הרבה סוגים של כיסאות משרד בחוץ ולכל אחד יש תכונות שונות משלו. יש כל כך הרבה משתנים שכדאי לחשוב עליהם לפני שבוחרים כיסא. אחד הוא סגנון המשרד שלך, אחר הוא גודל המשרד שלך ויכולת המשקל של הכיסא שלך.

מה לשים לב בבחירת כיסא למשרד

ישנם גורמים רבים המעורבים בבחירת כיסא משרדי, כגון העדפת גובה, עומק וגודל המושב, משענות יד, גלגלים עם / בלי וכו'. הנה רשימה של כמה תכונות שחשובות למציאת הכיסא המשרדי המתאים:

התאמה- גובה משענת הגב צריך להיות מתכוונן כך שניתן להתאים אותה בהתאם לצרכים האישיים.

- פרסומת -

התאמת גובה המושב- גובה המושב אמור לאפשר התאמה לאנשים גבוהים ונמוכים כאחד.

גודל – גודל הכיסא אמור להתאים לשולחן ולסביבה בו הוא נמצא

בחירה נכונה של כיסא למשרד

הכיסא המתאים למשרד שלך יכול לעשות הבדל גדול. זה יכול לעזור לך לשבת במצב ארגונומי יותר, להפחית כאבי גב וצוואר ולשפר את הבריאות הכללית שלך. בחירת הכיסא המתאים למשרד שלכם אינה משימה קשה. כל שעליכם לעשות הוא לשקול מה אתם צריכים שהכיסא יעשה עבורכם ואיזה סוג אדם יישב בו. ישנם הרבה גורמים המתאימים לבחירת הכיסא הנכון, כגון גובה, משקל, ארגונומיה וסגנון. כדאי גם לשקול כמה זמן כל אדם מבלה בישיבה על הכיסא שלו.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הכיסא המתאים למשרד שלך. כדאי לקחת בחשבון את גובה השולחן, משענות היד, גודל הכיסא, ריפוד ומאפיינים נוספים. גם גודל המשרד שלך. אם יש לך מקום קטן, אז אולי כדאי לך ללכת על כיסא קטן יותר.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא סוג העבודה שתבוצע באותו משרד. אם אתם משתמשים בכיסא לפרקי זמן ארוכים, אולי כדאי לכם להשקיע בכסא שיש לו יותר ריפוד והוא יותר ארגונומי. אם יש לך תוכנית קומה פתוחה, אז אולי תרצה להשקיע במשהו שיש לו גלגלים כדי שניתן יהיה להעביר אותו בקלות משולחן לשולחן.

מעוניינים ברכישת כיסא משרדי למשרד שלכם? לצפייה בקטלוג של אורן 110 לחצו פה