איך לבחור וילונות לבית?

וילונות

 

בחירת וילונות לבית היא משימה שרוב האנשים מוצאים אותה מרתיעה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה וכולם משתנים בגודל, בצבע ובמחיר.

מאמר זה יספק כמה עצות כיצד להקל על תהליך זה.

1) שקול את צבע הקירות שלך. אם יש לך קירות בהירים, אז אתה יכול לבחור צבעים כהים יותר עבור הווילונות שלך. אם יש לך קירות בצבע כהה, אז צבעים בהירים יותר יעבדו טוב יותר עבורך.

2) כדאי גם לשקול את גודל החלונות שלכם בבחירת וילונות. אם הם גדולים או קטנים, אז תרצו לקבל גם וילונות בגודל מתאים!

- פרסומת -

3) יש להתייחס גם לחומר הוילון לפני קבלת החלטת רכישה. למשל, אם זו עונה חמה ויש

בחירת וילונות לבית היא משימה קשה. ישנן אפשרויות רבות לבחירה ויכול להיות קשה לקבל החלטה. במאמר זה נדבר על כמה מהגורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון בבחירת וילונות לבית שלכם.

-הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סגנון אתה רוצה שיהיה לוילונות שלך. ניתן לבחור בין סגנונות שונים כגון מודרני או מסורתי. אתה יכול גם לבחור מאיזה סוג בד אתה רוצה שהווילונות שלך יהיו עשויים כמו משי, כותנה או פוליאסטר.

-לאחר מכן, אתה צריך להבין כמה אור אתה רוצה בחדר שלך על ידי החלטה אם אתה רוצה וילונות שקופים או מוצקים. אם האור חשוב בחדר אז לכו עם וילונות נשפכים אבל אם הפרטיות חשובה יותר מאשר לכו עם וילונות מוצקים.

עלינו לשקול את הגורמים הבאים לפני רכישת וילונות לבית שלנו.

חומר: חומר הווילונות חשוב כי הוא קובע כמה אור ייכנס וגם כמה חום ייכלא בפנים. לדוגמה, אם אנחנו מחפשים וילונות כדי לחסום את אור השמש ולשמור על החדר קריר יותר, אז אנחנו צריכים ללכת על וילונות עבים האפלה. אבל אם ברצוננו להכניס יותר אור והחדר ייראה מואר יותר, כדאי לקנות וילונות שקופים או חצי שקופים מכותנה או פשתן.

עיצוב: עיצוב הווילונות הוא גורם נוסף שיכול להשפיע על כמות האור הנכנסת ועל תחושת החום בתוך החלל. לדוגמה, אם אנחנו מחפשים וילונות שקופים שמכניסים הרבה אור אבל לא מספקים פרטיות אז כדאי לנו. למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.cosido.co.il/