איך לבחור מכונת כביסה?

FREEPIK

טרם ביצוע רכישת מכונת כביסה חדשה לבית שלכם, מומלץ כי תבדקו עבור אילו צרכים אתם מבצעים את הרכישה ועל כן לבחור את שטח המיקום של מכונת הכביסה בחלל הבית שלכם. על מכונת הכביסה לעבור בפתחי הדלת של החדר בו אתם מעוניינים להציב אותה ולהיות בקרבת מקום בו יש ברז מים יחד עם יציאה של ביוב. נוסף על האמור חשוב גם כי מכונת הכביסה תהיה בעלת עמידה יציבה ומאוזנת על פני הרצפה על מנת למנוע מצב בו מכונת הכניסה תטלטל  בעת הפעלתה, דבר אשר גורם לרעש רב ונזק למכונת הכביסה. נוסף על כך, על מנת שהמכונה תהיה במקום בו החלק האחורי של המכונה וברזי המים יהיו נגישים עבור הטכנאי במקרה של תקלה. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים שיש לדעת טרם ביצוע רכישת מכונת כביסה חדשה לבית שלכם.

פתח עליון או פתח חזית קדמי?
לאחר שבחנתם את חלל הבית ובחרתם שטח עבור מכונת הכביסה החדשה שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר שיש עליכם לבחור יהיה צורת המכונה. כפי שמרביתנו כבר יודעים קיימים שני סוגים של מכונות כביסה והם מכונת כביסה פתח חזית קדמי ומכונת כביסה בעלת פתח עליון.
• מכונת כביסה בעלת פתח עליון – מכונות אשר מגיעות בליווי פתח עליון מהוות פתרון נוח יותר מאחר ואין צורך להתכופף בעת השימוש בהם. על כן חשוב לציין כי מכונות הכביסה בעלות הפתח העליון צרות יותר, דבר המציין כי המכונות מתאימות יותר עבור דירות המכילות פתחים צרים וכן גם דירות קטנות באופן כללי. במידה ואתם מעוניינים בלחסוך בכאבי גב ובמקום בחלל הבית שלכם, מומלץ כי תרכשו מכונת כביסה בעלת פתח עליון. יחד עם זאת, יש לציין כי עלויות מכונות הכביסה בעלות פתח עליון יקרות יותר במרבית המקרים ביחס למכונות בעלות פתח חזית קדמי.
• מכונת כביסה בעלת פתח חזית קדמי – מכונות בעלות פתח חזית קדמי הם מכונות המלוות באורח חיים אורך יותר, נוטות למספר מופחת יותר של תקלות ביחס לשאר הדגמים ועל כן מגיעה גם במגוון רחב של סוגים שונים ומשתנים. על כן מכונות הכביסה בעלות פתח חזית קדמי הינם מכונות בעלי הקיבולת הגבוהה ביותר כיום משלל הסוגים המוצעים בשוק. מכונות כביסה מסוג זה הם מכונות יציבות ואמינות יותר שכן כאמור, מדובר בסוג מכונות המחזיק היצע גדול ומגוון ביותר בשוק. יתרון בולט נוסף המתקשר באופן ישיר לשימוש במכונות כביסה בעלות פתח חזית קדמי הוא שבעוד שהמכונה למעשה תופסת מעט יותר שטח מנגד לשאר הדגמים השונים, ניתן לבצע אחסון של פריטים על גבי המכונה ואף לשים עליה מייבש על מנת לבצע ייעול ו"חיסכון" בשטח הבית.