איך משחקים בנינטנדו

צילום: Photo by Sigmund on Unsplash

זירת משחקי הוידאו מסבה הנאה רבה לשחקנים בכל הגילאים, למי שמעוניין לשחק עצמאית או בקבוצה. נינטנדו הוא השחקן המרכזי – מותג-על תוצרת יפן שלא מפסיק לחדש בכותרים ובקונסולות משודרגות שמעצימות את חוויית המשחק.
נינטנדו סוויץ' נחשבת לאחת הקונסולות הנמכרות ביותר בעולם המאפשרת מספר מצבי משחק – שולחן, טלוויזיה ומצב כף יד. הגמישות יחד עם הביצועים והטכנולוגיה המתקדמת הפכו אותה לכה אהובה ברחבי העולם.

איך מגדירים משחקי נינטנדו

על מנת לשחק בנינטנדו, יש להגדיר חשבון נינטנדו, כדי להשתמש במשחקים וגם על מנת להעביר נתונים מסוויץ' ישן לדגם חדש במידה ושדרגתם . יצירת החשבון היא פשוטה ובאתר האינטרנט של נינטנדו https://www.nintendo.co.il/ מפורטים השלבים הנדרשים.
לאחר מכן, יש לעדכן את הסוויץ' ולבצע הגדרות על פי התאמה אישית כמו התאמת הבהירות, יצירת פרופיל וכדאי ללמוד לעומק את הפלטפורמה על מנת לייעל את השימוש בה.
כמו למשל, כיצד מתבצעים מצבי החלפה בין כף יד, שולחן וטלוויזיה. חשוב להכיר את בקרי ה- Joy-Con הניתנים להסרה ולחיבור, תלוי אם מעוניינים להשתמש בקונסולה כניידת או לעגן אותה.
שימו לב שהמארז של הסוויץ' מגיע עם תחנת עגינה לטלוויזיה, כבל HDMI ומטען USB-C שעוזרים לחבר הכל ולמלא את הסוללה, הבקרים והרצועות וכדאי להכיר כיצד לתפעל אותם.
שימו לב שניתן לקנות חבילות גם עם כותרים בהם תרצו לשחק ולבצע גם מנוי למשחקי אונליין.
יש לעקוב גם אחרי ההטענה של הבקרים בתחנת הטעינה. כמו כן, כדאי להכיר את השימוש בבקרים אלחוטיים כשאותם אפשר להחזיק הן בצורה אנכית והן אופקית הן כבקר יחיד והן כבקרים נפרדים. שימו לב שישנם משחקים בהם אפשר להשתמש בבקרים רק במצב אחיזה אופקית סולו ועליכם להגדיר ולשנות את מצב הבקרים בתפריט הבית – יש לבחור שינוי אחיזה או סדר כדי שהם יהיו אלחוטיים וינותקו זמנית מהקונסולה אליה הם משתייכים.
כמובן שאפשר לשלוט בהגדרות רבות לפי הצורך כמו הגדרת מצב שינה, איפוס סיסמא, בקרת הורים, איך  להוריד מחדש את התוכן במידת הצורך. כמו כן, באתר של נינטנדו יש הוראות להפעלת משחקים דיגיטליים וכדומה.

מה ההבדל בין הקונסולות?

בעת בחירת נינטנדו סוויץ' יש להכיר את ההבדלים בין הקונסולות. יש את הקלאסי שמאפשרת משחק בשלושה מצבים, יש את הלייט שהיא קונסולה יותר קומפקטית ויש את ה-OLED שהוא בעל מסך בעל תצוגה גדולה יותר וה-OLED החליף בה את ה-LCD להשגת רזולוציה חדה יותר.
הלייט מאפשר לשחק במשחקים התומכים במצב כף יד ועבור משחקים שאינם תומכים במצב זה, ניתן לחבר באופן אלחוטי בלייק בקרים תואמים הנמכרים בצורה נפרדת.
בנינטדו סוויץ' הקלאסי יש 3 מצבים במכשיר אחד: עיגון המערכת למשחקי HD בטלוויזיה, הפיכת המעמד לשיתוף מסך במצב שולחני כולל משחקים מרובי משתמשים וכאמור, מצב כף יד למשחק עם הבקרים המחוברים כדי ליהנות ממסך טאץ' LCD

ייחודיות הנינטנדו סוויץ'

לנינטנדו סוויץ' כקונסולה יתרונות רבים. ראשית, יכולות גרפיות מרשימות מאוד שהופכות את החוויה לייחודית. שנית, העיצוב הגמיש והנייד מאפשר גמישות ונסיעה עם הסוויץ', מעבר ממקום למקום, אריזה שלו לחופשה והוא חסכוני במקום.
לאלה תוסיפו כותרים בלעדיים של חברת נינטנדו בהם אפשר לשחק כולל גיבורים אהובים ודמויות ידועות כמו פוקימון, באחים סופר מריו, זלדה ועוד. כמו כן, ניתן לבחור אם למשחק בו לבד בצורה עצמאית או במשחקים מרובי משתתפים ובנוסף, נחשבת למאובטחת ואמינה, בעלת תוחלת חיים ארוכה, ידידותית למשתמש עם פיצ'רים חברתיים ופרסונאליים. ניתן להשיג במחירים משתלמים וליהנות לכל אורך הדרך מחוויית משחק עוצמתית.