איפה כדאי ללמוד צילום?

לימודי צילום. תמונה: Pixabay

אוהבים לצלם ורוצים לקחת את התחביב צעד אחד קדימה? האם תמיד חלמתם על קריירה בתחום הצילום? מתבלטים בין כמה קורסים ורוצים לדעת איפה כדאי ללמוד צילום?

באופן כללי אפשר ללמוד צילום במגוון בתי ספר ומוסדות להשכלה, אך כדי לבחור נכון את מסלול הלימודים ובית הספר לצילום כדאי להתייחס לגורמים כמו עלות הקורס, תנאי קבלה, מיקום בית הספר, ותק בענף, מסלולי הלימוד ותוכניות הלימוד בקורסים השונים, סוג התעודה בסוף הקורס,  ניסיון המרצים בקורסים ועוד.

איפה כדאי לך ללמוד קורס צילום?

בחירת בית הספר והקורס לצילום אינה דבר של מה בכך, אפשר ללמוד צילום בבתי ספר שונים אך אם רוצים קורס מקצועי ומעמיק מומלץ להירשם לתוכנית הלימודים של סטודיו גברא. כדי לבחור נכון קורס צילום עליך להתייחס לשלושה פרמטרים עיקריים:

  • הניסיון המקצועי וההתמחות של סגל המרצים בקורס.
  • תיק עבודות איתו תסיים את הקורס.
  • תכני ונושאי הלימוד במסגרת הקורס.
- פרסומת -

איפה כדאי ללמוד קורס צילום סטילס?

כדי לרכוש השכלה, ידע תיאורטי וניסיון מעשי בצילום סטילס כדאי לך להירשם לקורס השנתי צילום סטילס ועיבוד תמונה. במסגרת הקורס השנתי מתחילים ביסודות הצילום כדי לרכוש ידע וכלים טכניים לעבודה עם מצלמה, כולל טכניקות חשיפה, עומק שדה, תנועה וצילום לילה. במהלך הקורס מפתחים שפה צילומית אישית ולומדים על תוכנות לעיבוד תמונה ועל טכניקות מתקדמות בעולם הצילום, לרבות צילום מאקרו, פורטרט, בוק, תדמית, משפחה, אופנה ועוד.

צילום: Pixabay

אילו קורסי צילום נלמדים בסטודיו גברא?

בית הספר לצילום מציע קורסים קצרים וארוכים, סדנאות יומיות ומסלולי לימוד מקוונים. בסטודיו גברא אפשר ללמוד קורסי צילום איכותיים וליהנות מחוויית לימודים ייחודית, מתעודה מוערכת בסוף הקורס ומתיק עבודות מרשים המסייע לך להשתלב בתעשייה. בין הקורסים המוצעים בסטודיו גברא:

  • קורס יסודות הצילום המיועד למתחילים
  • קורס צילום מקצועי לבעלי ידע וניסיון
  • קורס צילום למתקדמים
  • יסודות הצילום בווידאו
  • צילום ועיבוד תמונה
  • קורס צילום סטודיו
  • צילום סטילס ועיבוד תמונה

כמו כן, סטודיו גברא מציע מגוון סדנאות צילום לצלמים מתחילים ומקצועיים, חלק מהסדנאות מתאימות גם לחובבי הצילום. בנוסף, במסגרת לימודי צילום בסטודיו גברא אפשר להשתתף בסיורי צילום ביעדים אטרקטיביים באזורים שונים וכדאי להשתתף בסדנאות צילום מיוחדות כמו הום סטודיו, צילום אדריכלי, יצירת תוכן ויזואלי לרשתות החברתיות וכדומה.

חשוב לציין כי כל הקורסים בבית הספר המוביל לצילום מונחים על ידי צלמים בעלי ידע רב וניסיון עשיר, סגל ההוראה כולל צלמים מהשורה הראשונה בארץ.

סטודיו גברא הוא בית הספר לצילום המוביל והוותיק בישראל. סטודיו גברא הוקם בשנות ה-60 על ידי הצלם גברא מנדיל, בבית הספר יש מגוון מסלולי לימוד וקורסים שנתיים או קצרים. סטודיו גברא הוא מוסד לימודים מאושר על ידי משרד העבודה והרווחה, יש שלוחות ברחבי המדינה והקורסים מועברים על ידי צלמים מנוסים ומוכרים מהתעשייה.

הערה 1

Comments are closed.