איפה ניתן למצוא שמלות כלה צנועות?

קרדיט תמונה: pixabay

מתחתנת? מזל טוב! אנחנו שמחות לשמוע. קרוב לוודאי כי לא יהיה לעולם אירוע מרגש ומשמעותי יותר מאשר החתונה שלך, הרגע בו בחרת להקים בית נאמן בישראל עם אהוב ליבך.

את וודאי עסוקה באינספור פרטים שונים בדרך לקיום האירוע שלך, החל מבחירת המנות וכלה בצבע המפיות על השולחנות. אבל כמו שכולנו יודעות היטב, הרי שהדבר עליו כולם וכולן ידברו בתום האירוע הוא באיזו שמלה התעטרה הכלה. אם את חוששת שמא לא תצליחי למצוא שמלת כלה צנועה, בהתאם לצרכייך, אנחנו פה בשביל להרגיע אותך ולספר לך על כלל האפשרויות העומדות לרשותך. קדימה, נתחיל עכשיו. 

ראשית, כמה טיפים לבחירה של שמלת כלה 

לפני שניגע ספציפית בצרכים של הכלה הדתייה, אנחנו רוצים להגיד כמה מילים כלליות על שמלות כלה. יש כמה טיפים שיעזרו לך להתמקד בחיפוש ולמצוא את פריט הלבוש המושלם עבורך. שמעי, את ממש לא הכלה הראשונה שנתקלת בקשיים ואתגרים סביב הניסיון לבחור בשמלת כלה מושלמת עבורה. את ממש לא הראשונה שמרגישה לא בנוח בגוף שלה ולא ממש יודעת איך להתחיל להתמקד בתוך השוק המטורף הזה. לכן, אנחנו פה בשביל לעשות לך קצת סדר. הנה, כמה המלצות שיעזרו לך להתמקד. 

ראשית, חשוב לבחור שמלה המתאימה לך ולך בלבד

כל אישה נראית אחרת, לכל אחת מבנה גוף שונה וכל אחת נראית טוב יותר או פחות בבגדים שונים. שמלות כלה לא בכדי מגיעות בסגנונות וצורות שונים ומגוונים, פשוט כדי להתאים לכל אחת את השמלה המדויקת עבורה. המטרה שלך היא להיראות טוב בשמלה שלך. לא בשמלה שאיזו דוגמנית לבשה במגזין נחשב ולא בשמלה שהייתה שייכת לחברה שהתחתנה לא מזמן. המטרה החשובה ביותר היא שאת ורק את, תרגישי בנוח. 

לבחור שמלה במסגרת התקציב שלך 

יש שמלות יד שניה העולות כמה אלפי שקלים בודדים ויש שמלות מעצבים אשר יכולות להגיע עד עשרות אלפי שקלים ויותר מכך. כל אחת בוחרת את הבחירות שלה על פי טעמה וצרכיה. אבל כדי להתמקד, תמיד טוב להתחליט על טווח מסוים של מחיר אותו תסכימי לשלם עבור שמלה נאה בעינייך. 

על האתגרים שבחיפוש שמלת כלה לנשים דתיות והפתרונות 

- פרסומת -

כדאי לדעת כי בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד מעצבים נחשבים מקפידים על התאמה של שמלות כלה צנועות, בהלימה לצרכים של הקהל הדתי. היום, אפשר למצוא ברשתות החברתיות כמו גם בחיפוש פשוט באינטרנט מעצבים נפלאים, המתמחים בעיצוב שמלות לנשים המקפידות על לבוש צנוע. אגב, הניסיון להגיד כי לבוש צנוע הוא לא בהיכרח מלא סטייל, זו ממש שגיאה. אין קשר בין עיצוב ואסתטיקה ובין אורך השרוול. כמובן, תמיד נכון להתאים את השמלה לגוף של הכלה הנרגשת ותמיד אנחנו צריכים לשאול את עצמנו שאלות בנוגע לפרופורציה, לסגנון העיצובי של השמלה ועוד. אבל אל תחששי שמא בשל אמונתך, תיאלצי להתלבש בבגדים שלא מתאימים לסגנון החיים שלך. 

את יכולה לחפש אחרי מעצבים ומעצבות של שמלות כלה המתאימים את עצמם לקהל דתי, באינטרנט או דרך הרשתות החברתיות. את יכולה להיכנס לקבוצות ייעודיות בפייסבוק בנוגע לנושא הזה. אגב, את תמיד יכולה לקחת תמונה ממגזין או מהרשת ולהראות למעצב או המעצבת בהם בחרת, מה בדיוק את מחפשת. 

זו החתונה שלך, מגיע לך להרגיש כמו מלכה 

כלה ביום חתונתה היא מי שצריכה להרגיש ממש כמו בת של מלך. לכן, אנחנו ממליצות לך לא למהר. קחי את הזמן, נשמי עמוק, זכרי כי עולם עיצוב השמלות משתנה ומתרחב כל הזמן. כל אחת יכולה להיראות נפלא ביום החתונה שלה, את רק צריכה סבלנות, נשימה עמוקה ולזכור כי מדובר על תהליך ובסופו, הרי שהעיקר זה שביום החתונה תהיי שמחה.