"אלימות המתנחלים" | שר החוץ אלי כהן: "דבר חמור אדרוש תשובות מהאו"ם"

בסוף השבוע חשפה המועצה האזורית שומרון, בשיתוף עם ארגונים נוספים, דו"ח החוקר את הקמפיין האנטי ישראלי הקרוי "אלימות המתנחלים", הממומן ע"י האיחוד האירופי וארגוני שמאל קיצוני.

הדו"ח חושף כי פיגועי טרור נגד ישראלים מוצגים באתר האו"ם ובעקבות זאת באמצעי תקשורת בינלאומיים כ"אלימות מתנחלים". הדו"ח מראה כי נתונים שהוצגו לכל העולם כעלייה בפשיעה לאומנית יהודית ביו"ש (המכונה בשם המסית "אלימות מתנחלים") מאז ה-7 באוקטובר, למעשה כוללים בתוכם גם אירועי טרור כנגד ישראלים ביו"ש.

ראש המועצה האזורית שומרון הציג את הנתונים הבוקר לשר החוץ אלי כהן. שר החוץ הזדעזע מהדברים ואמר: "החשיפה שהעביר לי ראש מועצת שומרון היא חשובה ביותר. אם אכן הדברים נכונים זה דבר חמור. אני אדרוש תשובות מהאו"ם וכן אנחה את משרד החוץ להעביר את נתוני הדו"ח לשגרירים שלנו ברחבי העולם כדי שיוכלו לעשות בו שימוש ולהזים את עלילת הדם הזו."

"הקמפיין האנטי ישראלי הנקרא "אלימות המתנחלים" הוא קמפיין שקרי, מנותק מהמציאות, וכל מטרתו הכפשת הכפשת אוכלוסייה שלמה. ציבור המתיישבים ביו"ש הוא ציבור שומר חוק, שתורם למדינה בתחומים רבים. כמדינת חוק נמשיך לטפל בכל מקרה נקודתי במקביל לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון".

- פרסומת -

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לשר על כך שהוא מטפל בנושא הקמפיין המסית "כנגד האוכלוסייה הכי תורמת ושומרת חוק במדינת ישראל".

"הדו"ח הזה הוא הוכחה חד משמעית לכך שקמפיין 'אלימות המתנחלים' הוא קמפיין אנטישמי לכל דבר ועניין, שמטרתו לפגוע במדינת ישראל" אמר דגן, "הקמפיין השקרי שנולד בעקבות כך מביא להחלטות חמורות של הממשל האמריקאי בהם הקריאה לא לאשר ויזה לתושבי יהודה ושומרון החשודים בחיכוך עם האוכלוסייה הפלסטינית, החלטה שלא נעשתה אפילו נגד רוצחים ואנסים מרחבי העולם. ההחלטה להציג כל מקרי אלימות ביהודה ושומרון כנגד מתיישבים ביו"ש כ'אלימות מתנחלים' היא מעשה חמור מאין כמותו והפרה בוטה של כל קוד אתי, המוליד קמפיין אנטישמי כנגד היהודים ביו"ש בהכשר ועידוד האו"ם."

"אנו דורשים מאתר האו"ם למחוק את הנתונים השקריים והמבישים האלה ולפרסם התנצלות ברורה. אנו דורשים כי הנתונים על מספר אירועי הטרור ביו"ש של פלסטינים כלפי ישראלים, פי 5 יותר אירועי טרור כנגד ישראלים ופי 31 (!) יותר אירועי טרור חמורים – יפורסמו באתר האו"ם ויגונו. אנו מצפים לתגובתו המיידית של מזכ"ל האו"ם למעשה הנפשע הזה, וכן מנשיא ארה"ב יחד עם מזכיר החוץ לחזור בהם מהדברים הקשים שאמרו נגד האוכלוסייה היהודית ביו"ש".

כזכור המועצה האזורית שומרון חשפה דו"ח המוכיח כי הנתונים שהוצגו ע"י האו"ם לכל העולם כעלייה בפשיעה לאומנית יהודית ביו"ש מה 7.10 כוללים בתוכם גם אירועי טרור כנגד ישראלים. מדובר בנתונים שצוטטו עי כלי התקשורת הגדולים בעולם וצוטטו עי העיתון מהמפורסמים והמכובדים בעולם: Politico, צוטט ב-CNN בדו"ח הפרלמנט הבריטי על המלחמה ועוד.