אליצור פ"ת:"שתי אליפות בשבוע אחד"

חגיגה ספורטיבית דתית בפתח תקווה. אליצור רון פתח תקוה זכתה באליפות ליגה ב' פ"ת והעפילה לליגה א'.אליצור אלדד פתח תקוה זכתה באליפות ליגה נערים מחוזית פ"ת והעפילה לליגה הארצית. יו"ר האגודה, אלי עציון:" אי אפשר לבקש יותר מזה".

עמי שרון 03/05/2010

בשורה ספורטיבית דתית יצאה בשבוע האחרון ממלאבס. אגודת אליצור פתח תקוה הצעירה חגגה שבוע של הצלחות ספורטיביות כאשר קבוצות הנערים והבוגרים (ליגה ב') התמודדו ב"משחקי עונה" אשר הכריעו על גורל האליפות.

אליצור רון פתח תקוה זכתה באליפות ליגה ב' פ"ת והעפילה לליגה א' לאחר שגברה במשחק העונה על א.ס סביון 78:83. במשחק אשר נערך לעיני מאות צופים באולם ע"ש "שוקי ילין", שלטה אליצור ללא עוררין כבר מהפתיחה והובילה במחצית 39:48, במהלך הרבע האחרון הצליחה סביון לצמק את הפער ל-3 נק' בלבד, אך אליצור לא נתנה לאליפות לברוח ושריקת הסיום היתה האות לפתיחת החגיגות. הצטיינו בשורות אליצור: אסף אייזנברג עם 24 נק' , דור עברי 19 ותמיר שפירא 18.

- פרסומת -

יו"ר האגודה אלי עציון שהוא גם שחקן הקבוצה אמר לאתר החדשות דתילי כי: "אין אליפות מתוקה מזו שהשגנו, לגבור במשחק העונה בבית לעיני הקהל הנפלא, אי אפשר לבקש יותר מזה. נחגוג כמה ימים ונתחיל לתכנן את העונה בליגה א' בה המטרה תהיה זהה, להעפיל בסיום העונה לליגה הארצית".

ל:"סעודת המצוה" אשר קיימו השחקנים לאחר המשחק הגיע גם סגן ראש העיר מוטי זפט לברך את הנהלת ושחקני הקבוצה על ההישגים הגדולים והכבוד שהם מעניקים לעיר.

להישג נוסף זכתה קבוצת הנערים של האגודה, אליצור אלדד פתח תקוה שגברה ב"משחק העונה" שלה אשר נערך באולם "ישורון" על מ.כ גבעת שמואל 54:86, זכתה באליפות ליגה נערים מחוזית פ"ת והעפילה לליגה הארצית.

למשחק החשוב הגיעו שתי הקבוצות כשהם צמודות זו לזו עם 18 ניצחונות והפסד בודד קבוצה לרעותה. אך במשחק הקובע, שחקני אליצור לא הותירו סיכוי ליריבה כאשר מהפתיחה פתחו פער שצמח וגדל עד שהגיע ל-32 נק' בסיום. הקלעים הבולטים במשחק: אוריאל פרשטנד 22, דביר שלו 16 ויקיר שלום 13.

בסיום המשחק, שחקני הקבוצה אשר בשנה שעברה החמיצו בשניה האחרונה את האליפות, חגגו את האליפות עם חבריהם שעודדו אותם לאורך כל המשחק עד לניצחון.

מנכ"ל האגודה שי גליקשטיין סיפר כי בשבוע הבא בעז"ה קבוצת הקט סל (כיתות ו') אליצור גלעד פתח תקוה תתמודד גם היא במשחק על האליפות כאשר היא תארח את מכבי אורנית ותנסה להשלים טריפל לאגודה ולעמותת מסד פתח תקוה אשר מפעילה בנוסף לקבוצות הכדורסל, את ליגת הקהילות (בתי הכנסת) ואת בי"ס לכדורסל בשלושה מוקדם בעיר ומונה כ-350 תלמידים.

על הניהול המקצועי של האגודה אמון דדי ברגד.