אתרי רכילות מובילים בישראל

ישראל סלבס. צילום מסך

מאקו סלבס, פנאי פלוס, ישראל סלבס – israelcelebs ועמרי חיון. תכירו אתרי רכילות שמעדכנים חדשות סלבס ועל כל מה שחם בביצה ומעודכנים ברמה יומית נכון עם כל היפים והנכונים לשנת 2020.

אתרי רכילות הפכו בשנת 2020 לדבר הכי מעניין בישראל. עם כל העדכונים על חייהם הנוצצים של סלבס בישראל כמו משה פרץ, עדן בן זקן, אסי בוזגלו, לירז צ'רכי כוכבי הישרדות ועוד. אז היכן ניתן למצוא מידע חם ומעודכן על רכילות בישראל?

מאקו סלבס

מאקו מציג עדכונים יומיים כתבות וסיפורים על הדוגמניות והשחקניות המובילות בארץ. אתר הרכילות של מאקו הוא אחד הותיקים הגדולים והטובים שיש בשוק הרכילות הישראלי.

- פרסומת -

עמרי חיון

הבלוגר הותיק עמרי חיון מתהדר בחשיפות בלעדיות בעיקר של מאחורי הקלעים של תכניות הריאליטי בארץ. כזכור חיון שנבחר לאחד מ50 האנשים המשפיעים בתרבות הדיגיטלית בישראל היה זה שחשף את גילו של עומר אדם בתכנית כוכב נולד וגם נקלע לסכסוך מתוקשר עם אייל גולן.

ISRAELCELEBS ישראל סלבס – אתר הסלבס של ישראל

אתר הרכילות החדש שהושק לפני מספר חודשים הפך כבר לאחד האתרים הנקראים בחדשות סלבס מקומיות וארציות בישראל עם חדשות סלבס חמות מהתנור ומדור אינסטגרם של מיטב הדוגמניות והשחקנים בישראל. אם עדיין לא גלשתם זה הזמן לגלות הכל על סלבס בישראל.

תמונות מהקמפיין החדש של לירז צ’רכי, חלי ממן, ענת הראל, נאווה בוקר, השפית פותנה, ג. יפית, נועה ירון ואשלי בקשי, סיפורה של ירדן ג’רבי הכוכבת הבלתי מעורערת של הישרדות v.i.p  ומי שהפכה למאמי הלאומית ואפילו סיפור הפרידה של אייל גולן ואיתי לוי כמו גם הסיפורים של בתו המשותפת עם אילנית לוי, אלין גולן שהפכה לכוכבת בזכות עצמה.

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות באתר החדשות דתילי>>