בדקנו: כמה עולה שיפוץ מקלחת ושירותים?

מטבח. צילום: Pixabay

שיפוץ המקלחת הוא תהליך שיכול להימשך בין כמה ימים לכמה שבועות אך זה תלוי כמובן גם בהיקף השיפוץ וגם במשפצים עצמם. יש הרבה נושאים לדבר עליהם על נושא גדול זה אך אחד מהמעניינים והחשובים ביותר הוא עניין המחיר. כמה עולה שיפוץ מקלחת ושירותים ובמה המחיר תלוי?

מה הגודל של המקלחת?

יש כמה פרמטרים חשובים שמשפיעים על עלות שיפוץ המקלחת והשירותים והראשון שבהם הוא גודל המקלחת. אם יש לכם חדר מקלחת קטן ואתם רוצים לייפות אותו על ידי עיצוב מחודש, המחיר שתקבלו יהיה זול מאוד גם אם תחליטו על שיפוץ קומפלט. לעומת זאת אם יש לכם מקלחת גדולה יותר השיפוץ צפוי להיות הרבה יותר יקר. כמובן שיש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר ויכול להיות שחדר אמבטיה קטן יותר יעלה בסוף יותר משיפוץ של חדר אמבטיה גדול אך בדרך כלל השטח משפיע על כל אלמנט עיצובי שתבחרו לעשות, בעיקר אם מדובר באריחי קרמיקה או ריצוף.

מה הדרישות לשיפוץ?

- פרסומת -

הפרמטר שיקבע במידה רבה כמה עולה שיפוץ מקלחת ושירותים הוא הדרישות שלכם. יכול להיות שהדרישות שלכם יהיו גבוהות מאוד ותרצו פריטי עיצוב יקרים שאותם כמובן תקנו לבד, או שתרצו אריחי קרמיקה יוקרתיים ואולי גם ארון אמבטיה תלוי חדש. העלויות יהיו מנופחות הרבה יותר ככל שהדרישות שלכם יהיו בסטנדרט גבוה יותר אך זה הזמן שלכם לעצב את המקלחת בלי להתפשר על האיכות. אמנם יש גבול למחיר שתוכלו לשלם אך אתם חייבים בסופו של דבר לזכור כי שיפוץ כזה מתבצע לטווח הארוך ולכן חשוב להשקיע בו במידה הנכונה.

הצעות המחיר יכולות להיות שונות

שטח המקלחת והדרישות שלכם יכולות להשפיע מאוד על המחיר אך בכל זאת לאותן הדרישות באותה המקלחת בדיוק, יכולות להיות כמה הצעות מחיר שונות. יכול להיות ששיפוצניק אחד ייתן לכם הצעת מחיר נוחה יותר והוא נשמע לכם מנוסה ואמין באותה מידה כמו שיפוצניק אחר יקר יותר, וכך אפשר לחסוך בקלות. כל מה שצריך לעשו תזה לבצע סקר שוק מעמיק.

שיפוץ מקלחת בזול – כותרת משנית

כולנו רוצים לשפץ את המקלחת במחירים זולים יותר אך לעתים הם ישליכו על איכות השיפוץ. כל החוכמה זה לבחור את השיפוץ הזול ביותר אך כזה שייטיב עם הציפיות שלנו ויספק לנו מקלחת עמידה וקלה לתחזוקה, ולא חומרים לא עמידים ולא אסתטיים. איך עושים את זה? תמשיכו לקרוא ותגלו.

בצעו סקר שוק מקיף בין השיפוצניקים

כדי לקבל שיפוץ מקלחת בזול אתם חייבים לבצע סקר שוק. בסופו של דבר מי שנותן לכם הצעת מחיר יהיה אותו שיפוצניק שיגיע אל המקלחת שלכם, יבחן את הדרישות שלכם לפי מה שהוא רואה בעיניו ואז הוא יגיד לכם כמה הוא מוכן לקחת כולל המע"מ. אמנם המחיר יכול להיות גבוה יותר ממה שחשבתם ואולי גם יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם אך יש הרבה שיפוצניקים אחרים ששווה לבדוק איתם. אולי הם יוכלו להציע לכם הצעות מחיר זולות יותר בלי שתצטרכו להתפשר על מה שחשוב לכם ואז תצאו מורווחים מכל הצדדים.

תבדקו אפשרויות שיפוץ זולות באינטרנט

חשוב לבדוק אפשרויות שיפוץ זולות יותר גם באופן עצמאי ולא לסמוך רק על מה שיאמר לכם השיפוצניק. בסופו של דבר המגמה בימינו היא להוציא כמה שפחות כסף על אותו מוצר וזה רלוונטי גם לגבי שיפוצים. יכול להיות שאתם מעוניינים לבחור רהיט מסוים למקלחת, אולי ארון מעוצב עם מראה ואולי ארון תלוי עם כיור מובנה ששקוע בתוכו. כיום יש מגוון רחב של חברות שמציעות פתרונות שגם יחסכו מקום, גם יהיו מעוצבים מאוד וגם יעלו פחות. כמו כן יש טריקים מגניבים עם מגירות או מלים שיכולים אמנם להיות יקרים יותר ממוצר רגיל אך יחסכו לכם קנייה של שני מוצרים, דבר ששווה לבדוק.

לפעמים אפשר להחליף רק חלק אחד

מי שרוצה שיפוץ מקלחת בזול בלי לשבור את הראש עם מחשבות עמוקות יכול פשוט לשפץ רק חלק אחד בה. מה זה אומר? אם אתם רוצים לשפץ את המקלחת שלכם כדי שהיא תהיה שונה בעיצוב שלה רק כדי לרענן, אפשר פשוט להחליף את הווילון למקלחון או להחליף את אריחי הקרמיקה. זה יהיה זול יותר וישנה לגמרי את העיצוב שלה.