בעלה של הנרצחת ביער ריחן: "תשובה ציונית הולמת – יותר בניה יותר אור"

בנימין בורגן, בעלה של הנרצחת מטל מנשה התייחס בסרטון שצילם עם יוסי דגן להירצחה הטראגי של אשתו "מי יכול לעשות מעשה כזה?? וקורא: "לתת תשובה ציונית הולמת - יותר עשייה יותר בניה למען ילדינו" ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן שנמצא עם המשפחה: "קורא לראש הממשלה לאשר כתשובה לרצח המזעזע הכפלת הישוב לזכרה"

בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן שנרצחה אמש באכזריות בפיגוע רצחני בעת שיצאה לרוץ ביער ריחן הסמוך לביתה שבטל מנשה, קורא לממשלה לתת תשובה ציונית הולמת לרצח ולהוסיף בנייה ואור. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קרא לממשלה ולראש הממשלה לאשר לאלתר בניית 107 יחידות דיור שיכפילו את הישוב, כתשובה לרצח.

בנימין הורגן בעלה של אסתר סיפר בדמעות: "אסתר יצאה אתמול כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא ככ אהבה פה בסביבות הישוב. לא מעשים הרפתקנים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה, ככ מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע עי אי אפשר לתאר בכלל במילים, מי יכול לעשות כזה מעשה, אנחנו צריכים להיות פה כולנו בישוב במועצה כל עם ישראל, ולתת את התשובה ההולמת הציונית למעשים של הרס והרג עי יותר אור, יותר חיים יותר בניה יותר יצירה יותר עשיה על הקרקע למען ילדינו וכל עם ישראל.

אסתר הורגן הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שנמצא עם המשפחה מאז הוודע דבר הרצח אמר: "כשאנחנו רואים אנשים שמולנו עומדים אנשים שבוחרים בחושך, מדינת ישראל צריכה לבחור באור. אנחנו מחבקים את המשפחה המופלאה את האנשים האצילים והיקרים האלו, ואני קורא מכאן לממשלת ישראל, להודיע היום, שמכפילים את טל מנשה. אותם ברברים נאלחים שבאו לכאן כדי לגדוע את החיים היהודים כאן בשומרון, ולהעביר מסר של פחד ממשלת ישראל צריכה לצאת עוד היום, לתת הנחייה לצהל לצאת עוד היום לפעולת תגמול, אמיתית ונחושה צבאית כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית, שהיא שולחת את הטרוריסטים האלו. ראש הממשלה ושרי הממשלה צריכים להודיע היום על הכפלת הישוב טל מנשה, להודיע שהיא תכפיל אותו פי שניים, זו תשובה ציונית הולמת וזה מה שיוריד את המוטיבציה של הטרור. ואנחנו נבנה את ארץ ישראל על אפם ועל חמתם של הטרוריסטים הם לא ינצחו אותנו".

בנימין הוסיף בסוף דבריו: "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אמא, לא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה. לפני שידעתי מה קורה, קיבלתי הודעות מכל מיני אנשים כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ובכלל של הישוב וזה הרבה בזכותה".