בקיץ הזה תלבשי לבן

צילום: נסיה אלון

יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיין, מתקרב ובא ויצוין ברחבי העולם כמידי שנה ב14.2. אלא שהשנה, כמו מרבית הימים המיוחדים, הוא יצוין אחרת. ככל הנראה בלי מסיבות, דייטים במסעדות לאור נרות וכן, גם בלי חתונות גדולות ומלאות באורחים.

מחלת הקורונה יצרה פגיעה כלכלית אצל רבים, אך זו לא סיבה לגנוז את חלום החתונה ולוותר על היום הגדול בחייך. דווקא בצל הריחוק החברתי ועל אף המצב הכלכלי, יש מי שמראה לנו שאפשר לבחור גם בפשטות ולזכור שגם את יום החתונה ניתן לציין ולחגוג מבלי להיכנס למצב של יותר מידי הוצאות.

הכירו את סטודיו "אהבת הדס" – מיזם חברתי המאפשר לשכור שמלות כלה במחיר שווה לכל כיס. בעלות של 700 ₪ בלבד ניתן לבחור ממגוון השמלות שנמצאות בסטודיו (יותר מ-250). בביקור בסטודיו ברמת גן כל אחת תוכל למצוא את השמלה שמתאימה לה, הן מבחינת המידה והן מבחינת הסגנון – כולל שמלות צנועות המתאימות לכלות מהמגזר הדתי והחרדי. בנוסף מציעה הסטודיו לשאול אקססוריז נוספים ללא כל עלות כגון נעליים, תחתיות, הינומות ואפילו תכשיטים ללא כל עלות. כל השמלות והאביזרים הם מתרומות.

צילום: נסיה אלון

את הסטודיו מתפעלות נשים בלבד שעושות זאת בהתנדבות מלאה לזכרה של הדס בן שושן ז"ל. הדס נהרגה לפני כ- 8 שנים במפולת סלעים בהודו בהיותה בת 21 שנים בלבד. "לאחר מותה של הדס, נפגשנו חברותיה ממעגלים שונים עם בני משפחתה והחלטנו יחד שהדרך הטובה ביותר לשמר את חיוכה וטוב ליבה ולהפיץ את שמחת חייה היא  לשמח כלות ביום חתונתן", מספרת מיטל מימון, מנהלת "אהבת הדס". "מתוך כבוד, אהבה ורגישות לכלות ביום שמחתן ומתוך שאיפה לשנות את התפיסה החברתית ותרבות ההוצאות הכרוכות בערב מרגש ומרומם זה, הקמנו את "אהבת הדס" – מקום בו כל כלה יכולה להגיע ולבחור לה שמלה במחיר סמלי".

- פרסומת -

"אנו מאמינות שבחירת שמלת כלה דווקא מהסטודיו שלנו זו הזדמנות עבור הכלות לא להיכנע לתכתיבים החברתיים המקובלים באירוע חתונה שמאחוריהם עומד נטל כלכלי כבד. דווקא עכשיו בתקופת הקורונה כשהמצב הכלכלי קשה וארגון החתונה עשוי להפוך מאירוע משמח לאירוע המלווה בחשש ומצוקה, חשוב שהציבור ידע על פעילות העמותה. אנו מזמינות כלות לשעבר לבוא ולתרום לנו את שמלתן, וכלות לעתיד לבוא למדידות".

סטודיו "אהבת הדס" – רחוב בן גוריון 10, רמת גן. יש לתאם הגעה מראש בטלפון – 055-2220552