ברוך דיין האמת: בגיל 62, חברת מועצת העיר ראשל"צ מיכל קלדרון נפטרה במפתיע

מיכל קלדרון היתה פעילת ציבור מוכרת, יושבת ראש ועד ההורים בבתי הספר הדתיים “מעלה שמעוני” ו”סיני” בראשון לציון ומקימת האולפנה לבנות בעיר. בשנים האחרונות היתה חבר מועצת העיר מטעם “הבית היהודי” ולאחרונה מטעם מפלגת הציונות הדתית. קלדרון החזיקה בתיק תרבות תורנית והייתה גם אחראית על מערך החירום העירוני.

מיכל קלדרון. צילום: הציונות הדתית

בשנים האחרונות היתה מיכל קלדרון ז"ל חברת מועצת העיר מטעם “הבית היהודי” ולאחרונה מטעם מפלגת הציונות הדתית. קלדרון החזיקה בתיק תרבות תורנית והייתה גם אחראית על מערך החירום העירוני.

“התעוררנו היום לבוקר עצוב מאוד", ספד ראש העיר רז קינסטליך. "חברתי היקרה ואישה שאהבתי מאוד, חברת המועצה – מיכל קלדרון, הלכה הלילה לעולמה בטרם עת ובפתאומיות. אין לי דרך אפילו להתחיל לכתוב על אישה כמו מיכל בזמן עבר. כל מהותה של מיכל, היה לעשות טוב, לתרום ולעזור לכל מי שרק שביקש. מיכל ניהלה לצידי את כל אירועי החירום שהתרחשו בעיר בשנים האחרונות – החל ממשבר הקורונה ועד שלושת המבצעים הצבאיים כמחזיקת תיק החירום בעירייה".

"בין כל פועלה, מיכל גם החזיקה את תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי ופעלה רבות למען חינוך, קירוב לבבות בין דתיים וחילונים, אישה שכולה חסד ואמת. לא היה משנה לה יום, לילה, או זמן – היא תמיד הייתה נכונה לעזור ושמה את טובת העיר הזו ותושביה, ראשונים בסדר העדיפויות שלה. היא תמיד עשתה את כל עבודתה בהתנדבות מלאה, ללא רצון אפילו לקבל תודה או קרדיט – הכל בשקט, עם החיוך והעיניים הטובות שלה.

"לפני שמיכל הייתה חברת מועצה, היא הייתה חברה טובה ויקרה שלי. אהבתי אותה מאוד, הערכתי את האדם הטוב שהייתה, את היושרה והצניעות שלה. נהגתי להתייעץ איתה המון, היא הייתה אישה חכמה מאוד ודעתה הייתה חשובה לי.

מיכל קלדרון ויהודה ולד, בחודש שעבר. צילום: הציונות הדתית
- פרסומת -

"אין לי מילים לתאר את הצער שכולנו חווים, אני רוצה לשלוח מכאן תנחומים לבעלה קובי ולילדיה בועז וזהב, לנכדיה, משפחתה המורחבת ולכל חבריה הרבים שכל כך אהבו אותה. מיכלי, את תחסרי לי מאוד“, הוסיף ראש העיר.

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד ספד: "קיבלנו הבוקר את הבשורה הקשה על פטירתה של חברת מועצת העיר ראשון לציון, מחזיקת תיק החינוך הדת"ל ונציגת מפלגת הציונות הדתית מיכל קלדרון ז"ל. רק לפני כמה שבועות ישבנו יחד עם ראש ישיבת ההסדר הרב שלמה לוי להתכונן לבחירות הקרובות ולחשוב איך להמשיך לעשות טוב לתושבי העיר. כל כך עצוב".

עם פטירתה של קלדרון נכנס למועצת העיר הרב נועם חדד (35). חדד בוגר ישיבת ההסדר בראשון לציון אשר שירת כלוחם בגולני. חדד המלווה את קלדרון צאז כניסתה לפוליטיקה, מוכר כפעיל חברתי בשכונות רמת אליהו-נווה ים, מורה בבית הספר הממלכתי המשלב "נווה עוז" ורב בית הכנסת קהילת "מעיין חיים" בנווה ים.