ברכה והצלחה: הספר שידריך אתכם בצורה פשוטה איך למכור ולהצליח בענק

צילום: freppik

רבים מאנשי העסקים, חברות במשק וגופים שונים נתקלים בשאלת מיליון הדולר, תרתי משמע: איך להתגבר על בעיית חוסר האמון ואיך לגרום ללקוחות הפוטנציאלים להבין את הערך האמיתי שאתה יכול לתת להם?

ישנה גם את התדמית שעימה מגיעים אותם אנשים שרואים את עצמם כהוגנים וישרים ואילו את כל תחום העסקים והמכירות כמשהו מלוכלך, כמו פוליטיקה.

מבחינתם למכור זה למעשה לעסוק במניפולציה או במילים אחרות לסובב את הלקוח. לכן, רוב האנשים נרתעים מלמכור ולעסוק בכך. אלא שהם מבינים מכירות בצורה שגויה.

הלקוחות הגיעו אבל איך אני מצליח למכור להם את המוצר?

- פרסומת -

בדיוק בנקודה הזו מבקש לעסוק הספר החדש "לנפץ את תקרת המכירות". המחבר, שלומי ליבוביץ', מכיר את הנושא מקרוב לא רק ברמת המעשה אלא עוד קודם לכן מבחינת התיאוריה. הוא לוקח טענה אחר טענה, מיתוס נפוץ או כזה שיכול להישמע כטענה הגיונית ובעצם מנפץ אותם ומראה איך הם שגויים. הסתירה הזו נועדה לבנות משהו אחר והוא אכן מגיע בשלל טיפים ועיצות מעשיות שידריכו אתכם בצורה מפורטת וברורה איך אם כן עושים את זה בצורה הכי טובה ונכונה.

זה מתחיל בכך שאנשי עסקים ומכירות צריכים להיות קודם כל אמינים וישרים; מי שמצויד בכלי מכירות שעובדים לא זקוק בכלל למניפולציות או הבטחות שווא כדי למכור.

המטרה של הספר היא עזרה במענה לשאלה הגדולה: כאשר יש לי כבר לקוחות, וכבר הגיעו אליי אנשים איך אני מצליח למכור להם?

מכירה זו אומנות, אומנות שינוי הדעה של האחר. כאשר מתקדמים צעד אחר צעד בשיטות ובדברים המנומקים שליבוביץ' מציע בספר המרתק, מבחינים פתאום שהפאזל מתחבר: כל חלק הוא למעשה שיטת פעולה נוספת, תכונה נדרשת, טיפ שכדאי לאמץ. וכך, הקורא מקבל אפשרות להגיע לרמה של איש מכירות מוצלח.

"מי שיתמיד בטיפים ובשלבים המתוארים בספר- יצליח"

עם ההבנה של הדברים והתכונות הללו מגיעה גם ההצלחה. ומי שאוהב את מה שהוא עושה, יודע את המלאכה ומתמיד בה- ההצלחה שלו מובטחת והכרחית.

ובאמת, הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות שנחשפו לספר הזה מדווחים על קפיצת רמה של עשרות עד מאות אחוזים במכירות שלהם כפי שניתן למצוא באתר של המחבר.

הגישות שנלמדות בספר הזה עוזרות להתמודד עם מניעות וקשיים מצד הלקוח ומצד האמונה בעצמך, הם יאפשרו לבודד ולמצוא את הבעיות והתקלות שגורמות לחוסר הרכישה מהלקוח.

וכך, תקרת המכירות שלך תתנפץ ברגע שתדע איך לגשת לאנשים מכל הסוגים ותבין מה מקרב אנשים אליך ומה מרחיק אותם. מה יגביר את האמון של הלקוח בך, מה יגרום לו לבטוח בך, מה יאפשר לו להעניק לך את ההובלה והשליטה.

ניסיון של מעל 30 שנה

שלומי ליבוביץ', הוא מנטור ומאמן מכירות. הוא פיתח שיטת מכירות ייחודית שנלמדת בקורס "מאסטר במכירות" – קורס הדגל של בית היוצר. שנים של עבודה כמנטור ומאמן מכירות לימדו את שלומי שכל אדם בעל אינטליגנציה ורצון לעזור לאנשים יכול להפוך למקצוען במכירות.

במשך שלושים שנות עשייה הוא סייע למאות בעלי עסקים ואנשי מכירות להבין מכירות ולפעול בצורה אחרת. ואכן, התוצאה, באופן עקבי, הייתה זינוק במכירות ושיפור מערכות היחסים והתקשורת עם הלקוחות.

מתברר שאנשי מכירות שעברו את הסדנאות והקורסים שלו מיישמים אותם באופן מיטבי גם כעבור שנים.

לפרטים מלאים ולרכישה היכנסו ללינק המצורף:

https://salesmentor.co.il/shatter-sales-glass