בר מצווה בכותל ובמצדה – הכי מושלם שקיים, במחיר הכי משתלם שיש

ארגון בר מצווה בכותל או במצדה אפשר גם אחרת חברת מעגלי חיים תפיק לכם אירוע בלתי נשכח והכל בהשקעה עד הפרטים הכי קטנים שיש לאירוע מושלם במחירים הכי אטרקטיביים שיש.

צילום: יח"צ

יום ההולדת ה-13 של כל נער יהודי הוא ציון דרך הראוי לחגיגה מיוחדת. כל נער חולם על הרגע בו יעלה לתורה כשהוא מוקף בבני משפחתו וחבריו, סופג מטר של סוכריות וחוגג את האירוע המרגש המציין את הפיכתו מילד לנער.

יותר ויותר נערים יהודים הן מהארץ והן מהעולם, בוחרים לחבר בין המעמד הפרטי למקום הקדוש ביותר ליהדות הוא הכותל המערבי ולחגוג בו את בר המצווה שלהם. לשם כך, דרושה חברת הפקות מנוסה ואיכותית המתאמת בין כל הגורמים ומארגנת את האירוע מא' ועד ת' תוך דאגה לכל הפרטים קטנים כגדולים ביניהם: הסעות, קייטרינג, אטרקציות, צילומי סטילס ווידיאו וסיורים מודרכים. מאחורי חברת ההפקות המובילה "מעגלי החיים" עומדים מפיקים מוכשרים וצוותים מקצועיים אשר הפיקו מאות אירועי בר מצווה בכותל ובבית הכנסת העתיק שבגן הלאומי מצדה כולם, מוקפדים עד הפרט האחרון ומאפשרים למשפחה ולחתן בר המצווה ליהנות בראש שקט ביום החשוב והמרגש בחייהם.

היה שווה לחכות 13 שנים…

בר מצווה הנה נקודת ציון מרגשת בחייו של כל נער יהודי. על פי המסורת היהודית, זהו הרגע בו הופך הילד לנער וחלות עליו כל המצוות בזכות עצמו. לכן, על פי ההלכה, נאמר המשפט :"ברוך שפטרנו מעונשו של זה" במעמד טקס בר המצווה. טקס בר המצווה הוא מרגש לכל הדעות וטעון משמעות רבה.

הטקס כולל את הנחת התפילין ביום חול (שני או חמישי) ועלייה לתורה הנערכת ביום שבת. טקס בר המצווה נערך בכל משפחה יהודית בין אם מדובר על משפחה דתית, מסורתית או חילונית. זהו אחד הטקסים המרגשים המחברים בין הנער לזהותו היהודית. משפחות יהודיות רבות המתגוררות בחו"ל, בוחרות להגיע ולחגוג את טקס בר המצווה של ילדיהם בכותל ובמצדה, מקומות בעלי משמעות עמוקה להיסטוריה של העם היהודי ולהמשכיותו. גם מבוגרים רבים אשר לא זכו בעברם לעבור טקס בר מצווה כהלכתו, בוחרים לערוך טקס זה בכותל במעמד עוצמתי ומרגש הסוגר עבורם מעגל ויוצק משמעות מיוחדת ובלתי נשכחת לאירוע.

ארגון בר מצווה בכותל

- פרסומת -

חודשים רבים לפני שילדכם חוגג יום הולדת 13 אתם כבר עסוקים בתכנון הרגע המרגש של הגעתו למצוות. יהודים רבים מהארץ ומחו"ל בוחרים לציין את האירוע החשוב בכותל המערבי הוא השריד האחרון של בית המקדש הקיים יותר מ-2,000 שנה. הכותל, בעל הקדושה המיוחדת, מושך אליו משפחות רבות הבוחרות לחגוג בסמוך אליו בימי שני או חמישי את טקסי בר המצווה של בניהם.

לחברת "מעגלי החיים" ניסיון רב בהפקת טקסי בר מצווה בכותל. במהלך השנים, הפיקה החברה מאות טקסי בר מצווה מרגשים, משמחים ובלתי נשכחים בכותל המערבי, תוך תכנון מוקפד של האירוע על כל הפרטים קטנים כגדולים וזאת, בכדי להפוך את היום המרגש לחוויה ייחודית, קסומה ובלתי נשכחת. החברה, משאירה למשפחה החוגגת ראש שקט ומארגנת את כל הפרטים הכוללים בין היתר: הסעות לאירוע, ליווי חתן בר המצווה אל הכותל בתופים, שופרות וכלייזמרים, בלונים, אטרקציות, עריכת טקס בר מצווה חגיגי ומרגש, צילום וידיאו וסטילס, ארוחה במסעדה, קייטרינג או ארוחה בפארק, סיורים מודרכים בירושלים ומציאת פתרונות יצירתיים לכל מזג אוויר ולכל עונה בשנה.

ארגון בר מצווה במצדה

הגן הלאומי מצדה הוא אחד מאתרי מורשת לאומיים של אונסקו והוא נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בישראל. מצדה הנו מבצר עתיק ולו משמעות עמוקה לעם היהודי הנישא לגובה 450 מטרים מעל ים המלח הנפרס למרגלותיו. במצדה נמצא אחד מבתי הכנסת העתיקים ביותר בעולם אשר נבנה בתקופת בית שני.

אלפים עולים אליו מידי שנה מהארץ ומחו"ל על מנת לערוך בו טקסי בר מצווה מרגשים, מיוחדים ועוצמתיים במיוחד אל מול הנוף עוצר הנשימה והפראי של מדבר יהודה. חברת "מעגלי החיים" מפיקה טקסי בר מצווה במצדה טקסים מיוחדים ובלתי נשכחים בבית הכנסת העתיק במצדה הכוללים תהלוכה מרגשת של תופים, כלייזמרים ושופרות המלווה את חתן בר המצווה אל הטקס המרגש היוצר חיבור עמוק עם ההיסטוריה של עם ישראל והעוצמה המיוחדת של המצודה.

צילום: יח"צ

תיאום מושלם בין כל הגורמים, יוצר אירועים ייחודיים פעם אחר פעם הכוללים הסעות של המוזמנים אל המקום, עלייה ברכבל, העלאת ספר התורה לבית הכנסת, סיור מודרך באתר, אטרקציות, ארוחות, קייטרינג ועוד וכל זאת בכל עונה בשנה בה תבקשו לחגוג טקס בר מצווה שכולם ידברו עליו.

כל הסיבות לבחור בהפקת בר מצווה בכותל ובמצדה עם חברת "מעגלי חיים"

הניסיון שעושה את ההבדל – מאחורי חברת "מעגלי החיים" מאות טקסי בר מצווה מוצלחים שנערכו בכותל ובמצדה, אשר הפכו את היום החשוב בחייו של חתן בר המצווה ומשפחתו לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת וזאת, בזכות הניסיון הרב, ההקפדה על הפרטים, התיאום המושלם בין כל הגורמים והקשרים הרבים עם ספקים מובילים בתחום, אשר הופכים את אנשי החברה למקצוענים של ממש בהפקת טקסי בר מצווה מוצלחים.

ארגון מושלם – חברת "מעגלי החיים" כוללת מפיקים ואנשי צוות מקצועיים ומנוסים אשר דואגים לתאם את כל הנדרש מאחורי הקלעים לרבות הסעות, קייטרינג, אטרקציות, צלמי וידיאו וסטילס, סיורים מודרכים, ליווי תופים, כלייזמרים ושופרות ועוד וזאת על מנת שאתם, הלקוחות, החוגגים והמתרגשים, תוכלו להגיע בראש שקט וליהנות מהאירוע המושלם שלכם.

ליווי לאורך כל האירוע החל מפגישת ההיכרות ותיאום הציפיות הראשונה ועד לסיום האירוע המוצלח, מלווים אתכם מפיקי חברת "מעגלי החיים" ומקפידים להגשים עבורכם כל חלום במהלך האירוע תוך מציאת פתרונות יצירתיים ומתן מענה לכל בקשה בשטח.

מחירים אטרקטיביים – הניסיון הרב וההיכרות מרובת השנים של אנשי ההפקה והצוותים המקצועיים עם הספקים השונים ביניהם : מסעדות, חברות קייטרינג, נגנים, מפעילי אטרקציות, מעצבי בלונים, צלמים, מדריכי סיורים ועוד, מאפשרים לחברת "מעגלי החיים" להשיג את המחירים הטובים ביותר בתחום וכך, להפיק עבורכם אירוע במחירים ללא תחרות.

ארגון בר מצווה בכותל ובמצדה – הכי מרגש שיש במחיר נגיש לכל כיס

טקס בר המצווה הוא אחד המרגשים בחייו של כל נער יהודי. חברת "מעגלי החיים" מתמחה בהפקת טקסים במעגלי החיים היהודיים ברוח המסורת היהודית תוך שימת דגש על הפקת טקס המתאים ברוחו להשקפת העולם של המשפחה החוגגת וכמובן של חתן בר המצווה. מאחורי חברת "מעגלי החיים" עומד אסף פרייס אשר הפיק במהלך השנים מאות טקסי בר מצווה מרגשים ועוצמתיים בכותל, במצדה ובאתרים נוספים, כשהחזון העומד אל מול עיניו הוא הנגשת היהדות לכל אדם לפי צרכיו והתאמתה לאורח חייו בכל מעגל ממעגל חייו.

הטקסים הייחודיים, נערכים בכל עונות השנה בהתאמה למזג האוויר השורר וכן מותאמים לאנשים עם צרכים מיוחדים המתקשים בתנועה והליכה. לחברה, מפיקים מקצועיים ואנשי צוות מנוסים המלווים את המשפחה החוגגת ואת חתן בר המצווה לאורך כל האירוע וקשובים לכל בקשה וחלום שלהם.

קשרים רבי שנים עם הספקים הטובים בתחום, מאפשרים לחברה להשיג את המחירים הטובים ביותר עבור השירותים השונים ולהציע ארגון טקס בר מצווה בכותל ובמצדה במחירים אטרקטיביים במיוחד. חולמים על חגיגת בר מצווה שכולם ידברו עליה? זה הזמן ליצור קשר עם המפיקים של "מעגלי החיים" ולהזמין את כולם לטקס בר מצווה שכולו חוויה בלתי נשכחת.

אם גם אתם מעוניינים בארגון בר מצווה בכותל או במצדה לפרטים נוספים ותיאומים הקליקו כאן