דירה להשקעה או השקעה אלטרנטיבית – מה כדאי לכם?

צילום: freepik

הצלחתם לחסוך מספיק כסף על מנת לבצע השקעה בנדל"ן? כל משקיע מנוסה מבין כי השקעה בנדל"ן היא ההשקעה הכי חכמה שאפשר לבצע. בטח אחרי משבר הקורונה, כאשר כל התחזיות צופות עלייה גדולה מאוד במחירי הנדל"ן בארץ ובעולם. אך לא מעט מהאנשים רוצים לדעת באיזה דרך כדאי להם לבצע את ההשקעה. האם לבצע את ההשקעה דרך רכישת דירה להשקעה או השקעה אלטרנטיבית. במאמר הבא נעשה לכם מעט סדר באפשרויות, על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה שתהיו שלמים איתה. תזכרו כי הבחירה שנכונה לאחרים היא לא תמיד הבחירה שנכונה גם לכם.

איזה השקעה מביאה סיכון גדול יותר?

השאלה הראשונה שמשקיעים שואלים היא – איפה יש מידה גדולה יותר של סיכון? השאלה הזאת היא בהחלט שאלה מובנת, בטח כאשר מדובר על השקעה ראשונה. אז איפה יש סיכון גדול יותר ברכישת דירה להשקעה או השקעה אלטרנטיבית? האמת היא ששתי האפשרויות הללו נחשבות יחסית לאפשרויות בטוחות. כאלה עם מידת סיכון יחסית נמוכה בהשוואה לשאר האפשרויות. אך דירה מביאה איתה יציבות גדולה יותר בהשוואה לכל אפשרות אחרת.

היכן אפשר להרוויח יותר כסף?

כל מי שבוחר השקעה כזאת או אחרת, עושה זאת על מנת להרוויח כמה שיותר כסף. הרי אין סיבה שתסכנו את הכסף שלכם, אם לא תצליחו להרוויח בסוף היום. גם כאן אין תשובה חד משמעית, וזה מאוד תלויה בבחירה שאותה תעשו. לרוב השקעה אלטרנטיבית מביאה איתה רווח גבוה יותר מכיוון שהסיכון גדול יותר. אך גם ברכישה של דירה או כל סוג אחר של נכס תוכלו להרוויח לא מעט. רק תדאגו לבצע את הרכישה בטיימינג הנכון, והשמיים הם הגבול מבחינתכם.

תנסו להבין כמה כסף עומד לרשותכם

על מנת שתוכלו לבחור בין דירה להשקעה או השקעה אלטרנטיבית יהיה עליכם להבין כמה הון התחלתי עומד לרשותכם. הרי רכישה של נכס מכל סוג שהוא תדרוש מכם להעמיד הון התחלתי יחסית גבוה. אם אין לכם את ההון ההתחלתי, יהיה לכם קשה מאוד לבצע את ההשקעה הנכונה. אז מה תעשו אם לא יהיה לכם מספיק כסף? תוכלו לפנות לאפשרות של השקעה אלטרנטיבית, שם לא צריך הון התחלתי גבוה.

אז איך עושים את הבחירה?
- פרסומת -

הבחירה בין דירה להשקעה או השקעה אלטרנטיבית היא ללא ספק בחירה לא קלה. כמו שאמרנו לכל אחד יכולה להתאים אפשרות אחרת, כך שאי אפשר לתת תשובה שתהיה רלוונטית לכולם. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכל מי שמתלבט לפנות אל מומחה בתחום שיספק ייעוץ אישי. אחרי הייעוץ המקצועי תוכלו להבין בדיוק איזה מבין האפשרויות היא הכי טובה לכם. לא תצטרכו לעשות החלטות שיעמידו אתכם במצב שבו אתם תרגישו כי אתם עושים לעצמכם הנחה.