האדמו"ר מויז'ניץ לראשי זק"א: "יש לכם את כח הברכה"

האדמו
צילום: הרשי פרוכטר / ישראל כהן

ראשי ומתנדבי ארגון החסד זק"א העושים לילות כימים למען כבוד המתים בזירות הטבח השונות בעוטף עזה, נכנסו אמש (רביעי) למעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בעיר בני ברק, כאשר במשך למעלה משעה הוא חיזק ועודד אותם על הפעילות הקדושה במהלך השנה כולה ובפרט בימים קשים ומורכבים אלה.

בפגישה המיוחדת והנדירה לקחו חלק דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, מוטי בוקצ'ין דובר הארגון, יוסי לנדאו קצין מבצעים במרחב לכיש, מיכאל גוטווין ראש המחלקה המשפטית וברל'ה יעקובוביץ קצין מבצעים גוש דן בארגון זק"א.

האדמו"ר מויז'ניץ עם ראשי ארגון זק"א
קרדיט: הרשי פרוכטר / ישראל כהן

בתחילת המפגש הציגו ראשי ובכירי זק"א את המלאכה הקשה בימים אלה וכיצד מאות מתנדבי הארגון עזבו את משפחתם ועיסוקיהם ויצאו עם תחילת המלחמה לזירות הטבח בדרום בכדי לפנות את הנרצחים ולהביאן לקבורה.

כמו כן הציגו המשתתפים בפני האדמו"ר את מלאכת הקודש הקשה בימים אלה, כאשר מאות המתנדבים שבים לזירות הטבח בכדי לנקות את שאריות הדם ולפנות את שאר ממצאי הנרצחים בכדי להביאן לקבורה בכבוד הראוי.

- פרסומת -

האדמו"ר מויז'ניץ השתתף בכאב ובצער ועודד במשך שעה ארוכה את ראשי ומתנדבי הארגון באומרו כי, "יש לכם את הכח כיום לברך את מי שאתם רוצים. אתם זכיתם להיות בעקידת יצחק של הדור הנוכחי. אתם עושים מעשים גדולים וככל שזה יותר קשה כך השכר שלכם גדול בהרבה".