האלימות של מפגיני השמאל גוברת: מפגינים חסמו את כביש 1

צילום: דב גזית

מילואימניקים חברי תנועת 'אחים לנשק' יחד עם אזרחים הלוקחים חלק במאבק נגד הרפורמה המשפטית החלו לחסום את כביש 1 בשער הגיא. על פי נתוני Waze, נכון לשעה 08:10, נצפה עומס כבד בכביש 1 מערב, ממחלף שואבה למחלף שער הגיא, מהירות ממוצעת של 23 קמ"ש ו-14 דקות זמן נסיעה משוער למקטע.

בתוך כך, פעילי השמאל המשיכו בכל כוחם ביום השיבוש, כאשר רבים מהם החלו לחסום את דלתות הרכבת בתחנת ההגנה בתל אביב: "הרכבת להרס הדמוקרטיה לא תצא היום", טענו המפגינים שהיו במקום.

מרכבת ישראל נמסר: "בשעה האחרונה קיימות מספר הפרעות מכוונות לסגירת הדלתות בחלק מהרכבות בעת עצירתן בתחנות, וכתוצאה הרכבות מתעכבות בתחנות וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. אנו מבקשים מכל הנוסעים לאפשר המשך נסיעה תקינה ובטוחה".

השר לביטון לאומי איתמר בן גבירהודיע כי בתום הערכת מצב שהתקיימה אתמול בלילה בראשותו, יחד עם מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים וסגן מפקד מחוז תל אביב, הנחה השר בן גביר את המשטרה שלא לאפשר חסימת צירים מרכזיים, ולפתוח את כל חסימות האנרכיסטים.

- פרסומת -

לדברי השר בן גביר: "אני בעד מחאה דמוקרטית אבל לא נאפשר מרי אזרחי ולא נאפשר לאנרכיסטים לחסום צירים מרכזיים, ויש לשמור על שגרת החיים של אזרחי ישראל. הנחיתי את משטרת ישראל לפתוח את כל הכבישים במידה וייחסמו".