האם דוד שמש עדיף על פני דוד גז?

דוד שמש
דודי שמש על גגות בני ברק. צילום: צילום מסך כאן 11

כל דבר בחיים הוא צומת של החלטות. אנו צריכים להחליט האם לקנות רכב מסוג א' או ב', האם לקנות טלוויזיה של שיאומי או של סמסונג, האם לשלוח את הילד לבית ספר זה או אחר. ואתם יודעים מה, אנחנו צריכים גם להחליט האם להתקין דוד שמש או דוד גז על הבית שלנו.

אם כן אתם צריכים להבין כי מבחינה בטיחותית דוד שמש עדיף על פני דוד גז גם אם אומרים כי דוד גז הוא בטוח לגמרי. מי ירצה לקחת את הסיכון הקטן שדוד הגז יתפוצץ? לא רק זאת אלא שכיום יש הסכמה שדוד שמש הוא יותר חסכוני מאשר דוד גז ולכן איך שלא נסובב את צומת ההחלטות שבה אנו נמצאים נגלה כי דוד שמש עדיף על פני דוד גז.

מדוע זה כל כך משנה מי מתקין לי את דוד השמש?

אם החלטתם שאתם רוצים דוד שמש על הגז אתם חייבים להבטיח כי הדוד יהיה הטוב ביותר שיש. לכן אתם צריכים לקנות את הדוד האיכותי ביותר בשוק. אך שימו לב כאן המקום לציין כי לא די לקנות את הדוד הטוב ביותר אלא אנו צריכים להבטיח כי ההתקנה של הדוד תיעשה בצורה הטובה ביותר שיש. לכן אתם צריכים לפנות אל מתקין הדודים הטוב ביותר בשוק. אל תבחרו מתקין דודים מבלי לראות עבודות קודמות שהוא ביצע וכך תוכלו לדעת האם מדובר על מתקין איכותי או לא. אם תתפשרו על נקודה זו ההתקנה של הדוד תהיה גרועה ואתם תיפגעו מכך מאוד.

- פרסומת -

האם כדאי להזמין דוד שמש מחו"ל?

אנרגיה סולארית מאפשרת לדוד השמש לפעול בצורה הטובה ביותר אך זאת בתנאי שקנינו דוד איכותי. על רקע זה עולה השאלה האם זה משנה היכן אני קונה את דוד השמש שלי? אם כן אתם צריכים לדעת כי זה מאוד משנה ויש קשר הדוק בין קניית הדוד ובין האיכויות שלו. אנו חושבים כי זה לא יהיה צעד חכם לקנות דוד בחו"ל וזאת מכיוון שהאתר שימכור לכם את הדוד לא יחוש כל מחויבות ללקוח הישראלי. כך אתם יכולים לקנות דוד שמש בחו"ל ולגלות כי קניתם חתול בשק. הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לקנות את הדוד אצל חברה ישראלית אשר מחויבת ללקוח הישראלי ותעשה הכול בכדי להבטיח כי תקבלו את הדוד הטוב ביותר שיש.

מדוע כדאי לי להתקין גם לוח סולארי לחשמל על הגג?

ההמלצה שלנו אליכם היא לצד דוד השמש להתקין לוח סולארי מכיוון שכך תרוויחו כסף מחשמל שאתם מייצרים לחברת החשמל. עליכם לדעת כי כיום לוח סולארי הוא נפוץ מאוד ויש הרבה מאוד אנשים שמרוויחים כל חודש ממכירת חשמל לחברת החשמל ולכן עולה השאלה למה שאתם לא תהיו בין ברי המזל אשר מוכרים חשמל לחברת החשמל ועושים קופה מאוד יפה.