האם הילד שלכם צריך בית מעץ?

לילדים שלנו יש הרבה זמן פנוי ואנו כהורים צריכים לוודא שיש להם מספיק תעסוקה ועניין לאורך היום. אז בבוקר יש להם גן/בית ספר ולאחר מכן חוג או מועדונית. מה לגבי שעות אחר הצהריים? שבתות? חגים? ימי חופשה? לעתים תרצו לשבת בבית ולאפשר לילדים פשוט לשחק וליהנות בגינה. בדור הדיגיטל שאנו חיים בו כיום זה יכול להיות חשוב מאוד לכלול מתקני חצר לילדים ומגוון אטרקציות שיכולות לספק להם עניין וזמן משחק בחוץ ולא מול המסכים.

מהו בית מעץ בגינה והיכן למקם אותו?

בתי עץ לילדים יכולים לספק להם עניין ואטרקציה מיוחדת. לא כל ילד זוכה לבית עץ קטן משלו בגינה וניתן לעשות בו לא מעט עם הדמיון של הילדים: לשחק עם הבובות ובעלי החיים שלנו, לדמות שמארחים אנשים, להכניס כלי מטבח מפלסטיק ולאפשר לילדים לשחק בבישול, לשחק מחבואים, לצייר בבית העץ ולפתח את הדמיון או סתם לשבת בו ולהסתכל על הנוף בחוץ. לילדים יש עולם דמיוני פורה והם ימצאו הרבה מה לעשות בבית העץ שלהם. בנוגע להיכן למקם אותו, אתם ככל הנראה רוצים למקם אותו על הדשא/האדמה בגינה שלכם, באזור נגיש ולא גבוה או מסוכן לילדים שלכם.

כיצד הוא יכול לתרום לילדים שלכם?

בית עץ יכול לתרום רבות לילדים שלכם. הוא יכול לספק להם מקום בטוח לשחק בו בגינה, משהו שייתן להם תחושת שייכות וביטחון שהוא שלהם. הוא יכול לאפשר להם זמן משחק במגוון וריאציות ושעות רבות של הנאה בכל פעם. הוא יכול לעזור להם לפתח את היצירתיות והדמיון. הם יכולים להחביא בו דברים מעניינים שהם מוצאים וכמובן גם לשחק עם חברים שלהם.

התקנת מתקני חצר לילדים:

ללא ספק שהתקנת מתקני חצר לילדים תספק להם הרבה עניין והתלהבות. מלבד זמן המשחק הרי שאתם רוצים שהם גם יהיו בטוחים ויוכלו לשחק לנגד עיניכם מבלי שתצטרכו להתאמץ כל כך וללכת אתם לפארקים ציבוריים בכל פעם. התקינו מגלשות לחצר, נדנדות, בית מעץ לילדים וזה יספק להם כל מה שהם צריכים לשעות רבות של כיף.