האם כדאי לבצע השתלת שיער בחו"ל?

צילום: unsplash

כל אחד רוצה להוציא כמה שפחות כסף על רכוש ועל כל דבר בעולם. העניין הוא שפעמים רבות הרצות הזה להוציא כמה שפחות כסף יכול לשים אותנו בסכנה. כך לדוגמא אתם יכולים לקנות את האוטו הזול ביותר בשוק רק בכדי לגלות כי הוא מתקלקל כל הזמן ובכדי לגלות שבמקרה של תאונת דרכים הוא לא יגן עליכם. לכן זה לא חכם תמיד לקנות את הדבר הזול ביותר. אותו דבר ניתן לומר על השתלת שיער בחו"ל. עליכם להבין כי לא שווה לבצע השתלה של שיער בחו"ל מכיוון שבמקרה של תקלה בהשתלה אתם תהיו בבעיה חמורה מכיוון שלא יוכלו לטפל בכם באופן תדיר. לא רק זאת אלא שאם מסתכלים על הדברים מגלים כי השתלה בחו"ל היא לא יותר זולה ופחות מקצועית וזאת מכיוון שאנו צריכים לשלם על מלונות ואנו לא יודעים מה רמתו המקצועית של המשתיל עד לאחר ההשתלה שלנו.

האם כל אחד יכול לבצע השתלת שיער?

כפי שאתם בוודאי מבינים השתלת שיער עושים רק בארץ ולא בחו"ל מכיוון שחו"ל מהווה חור שחור בנוגע להשתלות שיער. כאן אנו רוצים לציין שעל אף שברור כי עדיף לבצע השתלה בארץ עלינו לבחור את המשתיל בפינצטה וכך להבטיח כי נבחר את המשתיל הטוב ביותר בשוק. עליכם להבין כי ממש לא כל אחד יכול לבצע השתלת שיער וכי הדבר דורש ידע, מקצועיות ומומחיות אדירה שאין לאנשים רבים. לכן שימו לב איזה משתיל מבצע את ההשתלה ואל תתפשרו על נקודה זו וזאת בכדי להבטיח כי ההשתלה תתבצע בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר ללא ליקויים או פגמים.

אל תוותרו על בדיקה מקדמית לפני ההשתלה

- פרסומת -

לפני השתלת שיער אתם חייבים להגיע אל המשתיל בכדי שהוא יבחן את הראש שלכם. הבדיקה המקדמית היא חשובה ביותר בכדי להחליט האם אתם מתאימים לביצוע השתלה או שמא הדבר לא אפשרי. כמובן שככל שהמשתיל שבו בחרתם הוא יותר טוב כך ההשתלה תתבצע בצורה יותר מושלמת וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. עליכם להבין כי השתלה היא לא משחק ילדים וכי פעמים רבות יש משמעות אדירה לשאלה איזה סוג שיער יש לכם ואיך הראש שלכם נראה בכדי להחליט האם אתם יכולים לבצע השתלה או לא ועל כך רק מומחה אמיתי יכול לתת תשובה וזה משהו שאתם חייבים לזכור ולהבין.

האם יש תכשירים שיכולים להצמיח שיער מחדש?

עולה השאלה האם השתלת שיער היא האופציה היחידה שיש לקבל שיער חדש או שמא יש תכשירים שעוזרים לנו להצמיח שיער? אם כן לצערנו אנו חייבים לציין כי אין תכשיר שאפשר להצמיח אתו שיער ולכן האופציה היחידה שנשארה לנו היא השתלת שיער. אולי בעתיד יפתחו תכשירים להצמחת שיער אך עד שזה יקרה אנו חייבים להבין כי השתלת שיער היא האופציה הטובה ביותר בשבילנו.