האם עכשיו זה הזמן להשקיע בדירה?

יש דרכים רבות להשקעה ויצירת רווחים הרבה אנשים היום פונים לתחום הנדל"ן.  אנשים כאלה שואלים את עצמם איפה כדאי לקנות דירה? ומתייעצים עם יועץ נדל"ן. הרבה אנשים שחסכו כסף מסוים, רוצים לבצע רכישת דירה ולהשקיע בדירה נוספת .  נשאלת השאלה האם עכשיו נכון להשקיע בדירה? וגם איפה כדאי להשקיע ולקנות דירה  להשקעה? פורטל חדשות יענו לכם על כל השאלות, אתם לא בטוחים איפה  ואיך לקנות דירה להשקעה,  כדאי להתייעץ עם יועץ נדלן.  דירה להשקעה היא לא כמו קניית דירה ראשונה,  חשוב מאוד להתייעץ כדי לבצע זאת כמו שצריך.

האם לרכוש דירה להשקעה עכשיו?

מה מיוחד בתקופה הזו  שכדאי בה לקנות דירה להשקעה?  מה שמיוחד בתקופה האחרונה היא שבינתיים פרויקטים של תמ"א ממשיכים להתקיים.  הרבה אנשים נהנים לרכוש דירה בבניין שבו יש תהליך שהתחיל של תמ"א.  למה מומלץ לרכוש דירה בבניין שיש בה פרויקט כזה?  במסגרת הפרויקט יש שדרוג את הדירות והערך שלהם יעלה. יוסיפו לדירות חדר ומרפסת  יוסיפו לבניין מעלית.  כך שאתם קונים את הדירה במחיר נמוך יותר דרך הדירה יעלה מאוד,  בלי שתצטרכו להשקיע בכלל בדירה.

למה קניה באזורי תמ"א משתלמת?

עלות הפרויקט לא נופלת על הדיירים, אלא הקבלנים משלמים את השיפוץ של המבנה ושל הדירות,  בתמורה בונים דירות נוספות והם מוכרים אותן.  כך אתם קונים דירה במחיר נמוך,  בלי שום השקעה מצדכם,  ערך הדירה עולה מאוד,  לכן תמיד כדאי מאוד לקנות דירה  שיש בה תהליך של פרויקט תמ"א. כדאי לפעול מהר, לא ברור עד מתי ימשיכו כל התהליכים של פרויקט תמ"א.  לכן כדאי לנצל את חלון ההזדמנויות עכשיו,  לרכוש עכשיו דירה שיש בפרויקט תמ"א.  אבל קשה מאוד לאתר לבד דירה שיש בה פרויקט תמ"א.  לרוב האנשים אין גישה למידע איפה יש  פרויקטים תמ"א  אבל יועץ נדלן" או עורך דין נדל"ן,  הרבה פעמים יודעים איפה מתקיימים הפרויקטים האלה.  לכן כדאי מאוד להתייעץ עם יועץ נדל"ן שיעזור לכם לאתר פרויקט כזה.