הגזיבו אז והיום

שמשיות ממותגות
שמשיות ממותגות ליצירת בולטות לעסק שלך. צילום: יחצ

הגזיבו הוא כלי מאזן שמשמש ליצור צל וצמחיה בבתים ובחצרות. הגזיבו נחשב לאבן יסוד של המזרח התיכון והוא מופיע בהיסטוריה ובתרבויות שונות. להמשך קריאה

כבר במסמכים מסורתיים מן המזרח התיכון, כמו בכתבי הקדש ובכתבי הטלמוד, מוזכר כי ישראלים ועמי ברזל, במזרח התיכון, נהגו לבנות בבתיהם גזיבו ליצירת צל וקירור אפילו לפני מאות שנים.

גם בתרבויות האסלאם והפרסית מתארות התיאורטיה כיצד יצרו המצטיינים של החברה גזיבו שיכול לספק הגנה מהשמש ויצירת צל.

בתחילת המאה ה-20, עם התפתחות תעשיית הקרמיקה והפלדה, הגזיבו נעשה זמין במחיר זול לקהל הרחב. לאורך השניים האחרונות הסטיילינג של הגזיבו השתנה ונפוץ הם מתאימים למתחרים חדשים. https://www.tarbushweb.co.il/ממה-עשוי-גזיבו-והאם-הוא-באמת-עמיד/

- פרסומת -

היום, מגוון צורות וסגנונות של גזיבו זמינים והם מיוצרים מכל מיני חומרים עמידים למזג האקלים ובעלי עמידות גבוהה יותר לרוח, לגשם ולשמש. הגזיבו הנוכחי מציע שלל פונקציות והם עיצובים אסתטיים שמשתלבים בצורה טובה עם חצרות ומרפסות בתים ובמתחמי התאטרון והתעמולה.

גזיבו הוא כלי מאזן פונקציונלי שמשמש לצמחיה וליצירת צל בחצרות ובמרפסות. החזרת הגזיבו פופולארית יותר בעולם היום עם ההתמחות בבית וחצר והצורך ליצור מרחבים חיצוניים נעימים להישאר בהם.

להלן כמה שימושים פופולריים לגזיבו:

צמחיה: הגזיבו מיועד ליצירת מקום לצמחיה וליצירת צל חיוני לצמחייה העדינה ולשמירה על חיי הצמחים. יתרון נוסף של הגזיבו הוא שהוא מסייע למניעת פגיעות מהשמש הישירה ומספק הגנה מפני קרני ה-UV המזיקות. לחץ כאן

מקום מנוחה: הגזיבו מיועד למרפסות ולמקומות מנוחה בחצר בהם ניתן לשבת, לקרוא, לפעול או לנוח. הגזיבו מציע אפשרויות הגנה מהראש של הצלם הקרוב וזולתו מספק הרפיה ומנוחה.

פעילויות חיצוניות: הגזיבו מתאים לחצרות ולמרפסות בהן נעשות פעילויות חיצוניות כמו משחקי ילדים, הרפיה, אימונים, אפייה וגריל. הגזיבו מספק הגנה מהשמש ומבולבל את המאהבי הגשם מהראש הקרוב.

עיצוב חצר: הגזיבו משמש גם למטרת עיצוב החצר והמרפסות בזכות עיצוביו המגוונים והיכולות האסתטיות שלו. ניתן למצוא מגוון צורות וסגנונות של גזיבו בצבעי ייחודיים שמשכיחים את המרחב ומוסיפים טאץ' קרוב.

נסיעות: הגזיבו מתאים גם לנסיעות ופעילויות. למידע נוסף