הגיע הזמן לשדרג את המשרד

Wooden rack shelf with home decor stuff

הגיע הזמן לשדרג את המשרד

במשרד אנחנו מבלים, כאנשים עובדים, שעות ארוכות. ובודאי נרצה לדאוג לכך שיהיה לנו נעים לשהות בו. אז אם אתם מרגישים שלא נוח לכם במשרד ופחות נעים לכם לשהות בו כדאי שתשקלו שדרוג של הריהוט המשרדי, או אולי החלפת הכיסא לכיסא נוח ברמה של כסאות מנהל. כי בהחלט מגיע לכם לעבוד בתנאים נוחים .

טיפים לשדרוג הריהוט המשרדי

כאשר אתם באים לבחור ריהוט משרדי חשוב שתשימו לב כי בריהוט שאתם בוחרים יש מספיק שטחי אחסון כדי לאחסן בצורה נגישה, מסודרת, נוחה וחכמה את המכשירים, המסמכים והציוד המשרדי שלכם. אם אין מספיק מקומות אחסון הדבר יפריע לכם באופן יומיומי במהלך העבודה היות ויצטברו ערמות של מסמכים וציוד שיוזזו ממקום למקום ובכל פעם נצטרך למצוא מקום להניח אותם הם יפריעו בעין וישוו למשרד מראה מבולגן 

חשבו על העיצוב

רכישת ציוד משרדי חדש היא הזדמנות לחשוב על עיצוב יפה שיקלע לטעמכם ויתאים לאופי העסק שלכם. עיינו בקטלוגים של משרדים כדי לקבל השראה ושימו לב שהריהוט שאם בוחרים קולע לטעמכם ומשקף את אופי העסק שלכם בעיני לקוחחות כי חשוב שאתם תהנו לעבוד במשרד והלקוחות שלכם יקבלו את המסר הנכון ללא מילים שיסביר להם מי אתם ומה האווירה שיוצר העסק שלכם.

שילוב צבעים

כדי ליצור מראה הרמוני כדאי לבחור בצבע דומיננטי ולשלב בו נגיעות של צבעים אחרים. בחרו בתשומת לב את הצבעים והשתדלו לאזן – לא לבחור רק בצבע אחד שישדר מראה מונוכרומטי שישעמם אתכם לאורך זמן ולא לבחור בעומס של מגוון צבעים ש"יצעק" בעיניים.

בחרו סגנון 

- פרסומת -

ישנם סגנונות עיצוב שונים, ביניהם ניתן למנות סגנון מודרני, כפרי, יוקרתי, קלילי ועליז או רציני ומקצועי. הגדירו את הסגנון שלכם והשתדלו לא ליצור ערב רב של סגנונות שונים המבלבל ונכון פחות עיצובית.

שימו לב שהסגנון שבחרתם צריך לשקף את אופי העסק שלכם. אין דומה משרד רואי חשבון למרפאה לטיפול הוליסטי- זהו פרמטר חשוב בהגדרת הסגנון של הריהוט שתבחרו. 

איכות

שימו לב שההשקעה שאתם עושים ברהיטים היא השקעה משמעותית ולכן חשוב לבחור ברהיטים איכותיים שישמשו אתכם לאורך שנים כך שתפיקו את מלוא התועלת מההשקעה שלכם. 

מחשפים ריהוט משרדי או ריהוט לבית? – כנסו לאתר הריהוט של המדינה https://www.design2go.co.il/