הדברה ירוקה כאשר יש ילדים או תינוקות בבית. אך מה עושים כאשר יש צורך המחייב שימוש בחומרים כימיים? 

הדברה
צילום: pixabay

הדברת בעלי חיים לא רצויים ומזיקים שונים, כגון: הדברת טרמיטים, הדברת פשפש מיטה, תיקנים, נמלים, עכברים ועוד- אינם רק בעלי חיים שגורמים לאי נעימות ולעוגמת נפש לבני האדם השוכנים בסמוך. לעתים בעלי חיים אלו עלולים לגרום ממש לנזק בריאותי ולפגם תברואתי. לכן, חשוב מאוד להרחיק אותם בשיקול דעת ובאחריות על ידי לברת הדברה מורשית המפוקחת באמצעות חוק על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

כאשר יש צורך בהדברת טרמיטים, פשפש מיטה או כל מזיק- כמובן שחשוב מאוד לפנות מלכתחילה רק לחברות הדברה מוסמכות ובעלות ידע וניסיון. לא כולם יודעים, אולם תחום ההדברה לצערנו הינו תחום פרוץ ביותר. אף על פי שמלכתחילה תחום זה שעוסק בחומרים מסוכנים ואפילו ברעלים ממש- חייב להיות מפוקח דווקא באופן הקפדני וההדוק ביותר.

רק צוות הדברה מוסמך ידע באילו חומרים מותר ורצוי להשתמש כנגד כל מזיק, באילו כמויות יש לנקוט וכמה זמן מותר להשאיר חומרים מסוכנים אלו. אל תשכחו שחומרי ההדברה – גם אם הם מחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה כפי שנהוג היום- אינם חומרים מומלצים בקרבת בני אדם וחיות בית, לכן חובה להתייעץ לפני כל פעולת הדברה ומיגור עם חברה מוסמכת עתירת ניסיון. בנוסף, לפני שמזמינים את חברת ההדברה- אנו מציעים לערוך סקר שוק מקיף בהתאם לאזור שבו אתם גרים. הדגישו את היקף העבודה, סוג המזיקים שמהם אתם רוצים להיפטר, תכיפות העבודה מבחינתכם וכמובן האחריות בגמר העבודה שאתם דורשים- כל אלו יכריעו במידה רבה את המחיר הסופי עבור העבודה. ובאופן שונה מקוטל יתושים אפשר לומר שחשוב מאוד לפני תחילת ביצוע העבודה לוודא שהחברה היא אכן חברה מורשית בעלת הסמכה וכמובן שכל צוות העובדים בה כשיר ומותאם לעבודה זו.

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה או שירותי הדברת טרמיטים או כל מזיק אחר? אז למה כל כך חשוב להזמין חברת הדברה לצורך מיגור מזיקים והרחקתם? כאמור, מזיקים ובעלי חיים לא רצויים מורחקים לרוב על ידי חומרים מסוכנים, חלקם רעילים ביותר. תמיד עדיף לתת למומחים לעסוק בתחומם, ולא להתפתות חלילה לבצע הדברה עצמית שעלולה לעלות לא רק באי נוחות, אלא חס וחלילה ממש בחיי אדם!

- פרסומת -

המאמר בחסות אתר חדשות bignews