היום: שימוע לח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי בפרקליטות

קרדיט: pexels

עורכי דינו של ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי – עו"ד ציון אמיר ועו"ד משה פולסקי מארגון חוננו יגיעו היום לשימוע בפרקליטות מחוז מרכז לאחר שבכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד בן ארי בכפוף לשימוע. ד"ר בן ארי: "רדיפה פוליטית חמורה ביותר". עו"ד משה פולסקי: "כתם ואות קין על הדמוקרטיה הישראלית"

היום (א') ייערך בפרקליטות מחוז מרכז השימוע לח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הודיעה הפרקליטות כי בכוונתה להגיש כנגד ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי כתב אישום בכפוף לשימוע, וזאת בעקבות ציוצים שכתב בחשבון הטוויטר שלו והתבטאויות שונות נגד הציבור הערבי. את בן ארי ייצגו בשימוע עורכי הדין ציון אמיר ומשה פולסקי מארגון חוננו.

בן ארי אמר לקראת השימוע כי: "בסוף השבוע השתחרר המחבל כרים יונס שרצח את החייל אבי ברומברג, כל ראשי הציבור הערבי בישראל עלו עליו לרגל, אף אחד מהם לא נעצר, אחרי רודפים 4 שנים, מתמללים שיעורי תורה שלי, אולי הם ימצאו משהו שייחשב "מסה קריטית" כדי להרשיע אותי, והכל במסע קדוש של "להראות לבן ארי". בית המשפט העליון פסל אותי מלרוץ לכנסת בגלל גזענות באופן שיקרי לחלוטין. כתב האישום הזה הוא מתנה בשבילי כי כך אני גם יכול לשאול שאלות את השופטים ולהראות להם מקרים דומים לשלי של ערבים שבאמת מסיתים לרצח ולגזענות ולהוכיח את דבריי", אמר בן ארי.

בן ארי הוסיף: "מדובר ברדיפה פוליטית חמורה ביותר, השמאל והתנועה הרפורמית עושים שימוש בבית המשפט בשביל לרדוף אותי, בשנים בהם כתבתי את הדברים אליהם מתבסס כתב האישום הייתי עסוק במסע ברחבי הארץ בו התרעתי מפני מה שאכן קרה ב'שומר החומות', אז מה? אסור לומר את האמת? על זה נחקרתי כאחרון העבריינים, זוהי סדום. אני הולך לקרב משפטי שבו נחשוף את האמת על הסכנה של האויב הערבי שחי בתוכנו. אני לו בא לשימוע כנאשם, אני בא כמאשים".

עו"ד משה פולסקי מחוננו הוסיף לפני השימוע: "כל ההליכים שהתנהלו בעניינו של מרשנו, ד"ר מיכאל בן ארי, הינם כתם ואות קין על הדמוקרטיה הישראלית. מדובר באיש ציבור, שהיה חבר כנסת שהתריע בכל שער על האיומים הקיימים לפתחנו. התחזיות הקודרות של מיכאל בן ארי, התבררו לצערנו כנכונות במהלך מבצע שומר החומות, כאשר במהלך תקופת המבצע רבים מאזרחי ישראל הערבים הצטרפו לאויבינו מצפון, החיזבאללה, ומדרום – החמאס, וחוללו פרעות, תקפו אזרחים יהודים, שרפו בתי כנסת, שרפו ניידות, הטילו מצור על יישובים ישראלים, כאשר אפילו צה"ל החליט שלא להעביר כוחות צבא דרך ואדי ערה. והנה במקום ליתן צל"ש למיכאל בן ארי, על כך שהתריע על כך שרבים מאזרחי ישראל הערבים, הינם תומכי טרור, ומזדהים עם אויבינו ופועלים כגיס חמישי, פרקליטות המדינה מבקשת להעמידו לדין בגין התבטאויות שונות שנאמרו על ידו, לאחר אירוע פח"ע שונים במשך השנים האחרונות.

- פרסומת -

מדובר ברדיפה וסתימת פיות, במקום לטפל בשורש הבעיה המאיימת על בטחון כלל האזרחים במדינת ישראל, פרקליטות המדינה מבקשת "להרוג את השליח" – ולפגוע באופן חמור בחופש הביטוי של מר בן ארי. וכל זאת בעוד אישי ציבור ערבים רבים לרבות חברי כנסת שהזדהו פעמים רבות עם מרצחים שפלים, לא הועמדו לדין. מדובר ברדיפה הנובעת ממניעים זרים ופסולים. מרשנו מר בן ארי נחוש להילחם על חפותו בבית המשפט, ואנו כמייצגיו מלאים תקוה כי פרקליטות המדינה תחסוך ממדינה ישראל את החרפה בהעמדת איש ציבור לדין בגין דאגתו לביטחון ישראל".