הכרם בשילה הנמצא בסכנת פינוי

המנהל האזרחי צפוי לפנות בשבוע הקרוב מעל 1000 עצים מקרקע פרטית. בעל הקרקע פנה לשר החקלאות בדרישה שיתערב וימנע את הפינוי.

חן בן אליהו, בעל כרם שמאות העצים שלו צפויים להיות מפונים בשבוע הקרוב על ידי המנהל האזרחי, פונה הבוקר במכתב לשר החקלאות בדרישה להתערבות ולהפעיל את סמכותו למנוע את הפינוי.

"קוראים לי חן בן אליהו ובימים הקרובים צפויים אנשי המנהל האזרחי לפנות מעל 1000 עצים שנמצאים בשטח בבעלותי הפרטית בגוש שילה", פתח חן את מכתבו לשר אבי דיכטר.

במכתב מסביר חן לשר את החשיבות של הקרקע: "אני נמצא בשטח כ-20 שנה, שבהן אני מגדל זיתים באהבה תוך קיום מצוות יישוב הארץ בהידור. השטח הוא חלק מארץ ישראל וכמובן שחלק ממני גם".

- פרסומת -

"אנחנו נמצאים בשבוע של ראש השנה לאילנות – ט"ו בשבט. אין ראוי מזה להתערב דווקא בשבוע של חג האילנות ולמנוע את הפינוי השערורייתי".

לסיום פונה חן לשר ומבקש את התערבותו: "לפנות את השטח זה להפקיר את אדמתה של ארץ ישראל. אני מבקש ממך להתערב ולמנוע את החרפה של פינוי קרקע פרטית על ידי המנהל האזרחי. אשמח להתערבותך המידיית".

נציין כי הפינוי וההרס מבוסס על טעויות ושקרים של קציני המנהל האזרחי שאף הפסידו בוועדת הערר שהם עצמם יזמו: "העבודות כולן היו איתנו עד שזה הגיע לבג"ץ הפוליטי שפסק לפי עמדותיו ולא לפי העובדות", טוען חן.