המדריך לאחסון תכולת הדירה שלכם

צילום: FREEPIK

עוברים דירה וזקוקים לפתרון אחסון זמני? עוברים לכמה שנים בחו"ל וצריכים אחסנה קבועה של חפצים? מנסים לעשות סדר בבית או במשרד ולשמור חפצים מסוימים לעתיד, במיקום אחר?

אחסון תכולת דירה אפשרי במגוון רחב של מחסנים ברחבי הארץ. עם זאת, איכות המחסנים משתנה ויש לקחת זאת בחשבון. כמו כן, יש דברים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים מחסן, כאשר מאחסנים את התכולה ובמהלך תקופת האחסנה.

צעד ראשון: בחירת המחסן הנכון

כדי לאתר את החלל המתאים ביותר לאחסון הציוד שלכם, חשבו על הדברים הבאים:

מיקום – בחלק מהמקרים, חשוב שיחידת האחסון תהיה ממוקמת באזור מגורכם, או קרוב למקום העבודה שלכם. למשל, אם אתם צופים שתצטרכו להגיע למחסן כדי להוציא ממנו חפצים, או לחלופין על מנת להוסיף חדשים, אתם ודאי לא רוצים לנסוע רחוק לשם כך, בטח לא בתדירות גבוהה.

- פרסומת -

גישה – בין אם המיקום משמעותי עבורכם ובין אם לא, אתם אף פעם לא יודעים מתי תצטרכו להגיע למחסן. אפילו אם תהיו בחו"ל, ייתכן שמסיבה כלשהי תרצו לשלוח נציגים בשמכם ליחידה. לכן, תמיד כדאי לבחור מחסן שקל להגיע אליו. זה אומר שכדאי לבדוק מראש דרכי גישה, פקקים באזור, חניה וכו'.

גודל – המחסן צריך להיות בדיוק בגודל הנכון. מצד אחד, עליו להכיל את כל הציוד בצורה מאורגנת ומצד שני, אין לכם צורך בשטח ריק ומיותר. חפשו חברת אחסון אשר מציעה מחסנים בשלל גדלים ותצורות.

הגנה – אתם כמובן רוצים שתכולת הדירה שלכם תישמר היטב, בעיקר באחסון לטווח ארוך. לשם כך, ודאו שהמחסן מאובטח, מצולם ומוגן מפני שריפות, מזיקים ועוד.

צעד שני: הובלה

בחרתם מחסן? עכשיו עליכם לתאם את העברת החפצים לתוכו. טיפ קטן בנושא הזה: מומלץ לברר האם חברות האחסון מציעה גם שירותי הובלה, מכיוון שהדבר עשוי להוזיל את העלות הכוללת עבורכם.

צעד שלישי: סידור המחסן

אחרי שכל הציוד שלכם הגיע למחסן, השלב הבא הוא לסדר אותו בפנים בצורה יעילה. בעיקר אם אתם מתכננים לגשת אליו במהלך התקופה, חשוב לוודא שתוכלו למצוא כל פריט וגם לגשת אליו ללא חסמים. נסו להשאיר מקום למעברים, והשתמשו במדפים על מנת לשפר את הארגון.

צעד רביעי: ניהול האחסון

אם תבחרו מחסן איכותי, לא תצטרכו לדאוג לכולם או לחשוש במהלך תקופת האחסון. עם זאת, חשוב להישאר בקשר רציף עם חברת האחסון, לכל מקרה שלא יהיה. מעבר לזה, חשוב לשמור על הסידור שעשיתם, ולא לפגום בו במהלך הביקורים השוטפים.

לסיכום

צריכים אחסון תכולת דירה מכל סיבה שהיא? צרו קשר עם חברה מקצועית בתחום האחסנה, ואנשיה יוכלו לאתר את המחסן המתאים ביותר לצרכים שלכם. אם יש לכם שאלות או ציוד מיוחד (או רגיש במיוחד), חשוב להעלות את הנושאים הללו מראש.