הסעות לחרמון עם דורון – המדריך לתכנון נכון 

מעוניינים בשירותי הסעות לחרמון למגזר החרדי והדתי ? הכירו את דורון שירותי הסעות לחרמון. 

רכס החרמון. צילום: דתילי

מי לא מכיר את הר החרמון? גם מי שלא ביקר בו אולי שמע עליו ועל האטרקציות השונות שהוא מציע. זהו רכס הרים שלג חורפי הממוקם בגבול הצפון מזרחי של ישראל.

פסגת ההר היא 2,814 מטרים מעל פני הים. מהכביש ניתן לראות כי ניתן לזהות את פסגות השלג שלו במהלך חודשי החורף. אתר החרמון פתוח לכולם גם בקיץ, והוא מציע מגוון פעילויות, כולל סקי בחורף המושלג. גם בקיץ תוכלו להגיע וליהנות ממשיכה של מתלים, רכבל, טיולים וכו'.

הסעה לחרמון ? כבר למעלה מ 15 שנה ידוע שזה רק דורון

דורון הסעות לחרמון הינו מותג מכובד וידוע בתחום. אתר החרמון בעצמו בחר בו כמסיע מומלץ. בשנים האחרונות פיתח והרחיב את המותג ומזה כ7 שנים הוא מספק הסעות לחרמון עבור החרדי. מדובר כמובן באוטובוסים עם הפרדה בין נשים לגברים. בדרך חזור עוצרים במסעדה כשרה למהדרין.

- פרסומת -

תפנקו את עצמכם ותתנו את ההגה למקצוענים

המסע אל חורבות החרמון הוא מסע ארוך ומפותל. העלייה תלולה מאוד מכיוון שמדובר ברכס שחובה לטפס עליו. כאשר לעתים קרובות ערפל כבד פוגע באזור, הדבר עלול גם להקשות מאוד על המסע. אז למה לטרוח לצאת לטיול פרטי במקום לקחת אוטובוס הסעות כדי להגיע לראש ההר, לחכות שתסיים את הזמן במקום ותחזור? בדרך זו, אתה תהיה מותש פחות כשתגיע עם כל האנשים שאתה רוצה לבלות איתם באתר. הרכיבה תהיה מלוכדת וכיפית יותר, לא תהיה צפופה, לא צריך אפילו לחפש מקום חניה.

דורון חברת הסעות לחרמון 

בדומה לחברת המיניבוסים לחרמון של דורון, גם חברת דורון אוטובוס הסעות לחרמון היא הפתרון המושלם לטיולים וחופשות בחרמון. ההבדל כאן הוא שתקבל יחס אישי והנהגים האיכותיים ביותר, שמבינים את אופי הטיול ואת סגנון הבידור החי. נסיעה בהסעות תספק לכם זמן טוב עם משפחתכם, כך שחברת הנסיעות בה אתם בוחרים חייבת להיות אמינה ומוכרת בתחומה ויש לה רק נהגים מקצועיים. חשוב לוודא שהנהג ינוח לפני נסיעה זו, וכי הרכב כולו יכלול מגוון פריטים שתזדקקו להם במהלך הנסיעה.

העליה לחרמון בואכה מגדל שאמס

יש לנו גם מיניבוס לימוזינה vip 

מכיוון שמדובר בנסיעה ארוכה וחלק מחווית הטיול שלך, למה שלא תתפנק בלימוזינה שמיועדת לאנשי VIP? זהו טיול שנמשך לפחות שעתיים. אם אתם מהמרכז, אז המכונית שנחשבת ל- VIP היא רכב מאובזר בהתאמה, חדש ומשודרג, ואין לכם שום סיבה לא ליהנות ממנו. אצל דורון תוכלו לרכוש אחת מהן, הן מכילות כורסאות מרווחות מאוד, מפוארות, נוחות ומצוידות בכל מה שחולמים עליו. באופן זה תוכלו להירדם וליהנות מנסיעה שליו עד שתגיעו למקום בצורה רעננה ומרגשת.

אתם תנוחו ואנו נתכנן עבורכם הכל

על מנת שתגיע בזמן למסלול שלך ותמנע תורים רבים, עליך לתכנן את מסלול הטיול נכון. בדוק את שעות הפתיחה של התחנה וודא שאתה עוזב בזמן, או אפילו מחכה לפתיחת התחנה, אחרת אתה עלול למצוא את עצמך חווה פקקים, תורים ומספר תיירים ארוך טווח, במיוחד בחורף. חברת ההסעות דורון יכולה גם לייעץ לך על סמך ניסיונה ומתי כדאי ללכת לתחנה מנקודת הציון הספציפית שלך. לאתר עצמו יש אטרקציות שונות, אם אתם יודעים מה אתם רוצים לעשות, אנא ארגנו כל אטרקציה ותכננו לוח זמנים כך שכולם יוכלו ליהנות ולחוות את האתר במלואו.

 פרטים נוספים באתר דורון הסעות