הצפנת מידע – המידע שלכם שווה יותר

הצפנת מידע – המידע שלכם שווה יותר

במקביל להתפתחות הטכנולוגית המואצת שחווה עולם הדיגיטלי, כך עולים הסיכונים והפרצות החמורות בתחום זה הנקרא תחום הסייבר. בעידן בו כל המידע שלנו רץ ברשתות ובאתרי אינטרנט שונים, אנחנו מוכרחים להגן על המידע האישי והרגיש ביותר שלנו שמוזן על גבי מכשירי הטלפון, מחשבים ודואר אלקטרוני בצורה יעילה ובטיחותית שלא תאפשר לאף גורם עוין כניסה ושימוש אסורים. אתם לא רוצים לדעת מה עלול לקרות אם המידע הרגיש ביותר של כל אדם יהיה חשוף לעיניים עוינות. הדבר מקבל תוספת של חשיבות כאשר מדובר על מידע מדיני רגיש וכמובן מידע פנים עסקי של חברות וארגונים גדולים. לצורך כך, יש חשיבות גדולה של הצפנת מידע חכמה.

מה זו הצפנת מידע ואיך זה מגן עליכם?

מזה שנים שבני האדם עושים שימוש בצורות שונות של הצפנה ופיענוח של קודים וכתבי סתרים שנועדו להצפין מידע ממלכתי חשוב. היום, שכל הפעילות החברתית, המדינית והעסקית שלנו עוברת דרך רשת האינטרנט, הצפנת המידה מתמקדת על גבי עולם זה. כל הזמן יש שכלולים במערכי ההצפנה ובדרכים להחביא ולהעביר מידע בצורה בטיחותית ומוגנת ממקור ליעד, כאשר המטרה העילאית היא להבטיח מעבר חלק, מהיר ובטיחותי ממקום למקום בלי שיירטו אותו בדרך. לרוב, כלל מערכות ההצפנה השונות מתבססות על אלגוריתמים שעושים שימוש במספרים ראשוניים לצורך המרה של קטעי טקסט או ערכים בינאריים. 

הגנה על המידע שלכם עם טכנולוגיית EDR

ERD Security זה אחד האמצעים היעילים ביותר והפופולריים כיום בתחום הגנת סייבר. ראשי התיבות באנגלית הם Endpoint Detection and Response. כלומר זיהוי והגנה מקצה לקצה. זוהי טכנולוגיה המזהה איום שעולה ומנתחת אותה בקצה שליחה של מסר ממקום אחד, וזאת על מנת לאתר וליירט בזמן המהיר ביותר את האיום עוד לפני שהוא פועל. לעשה אפשר לקרוא לטכנולוגיה זו האזעקה של עולם הסייבר, המתריעה על גורם עוין כאשר הוא נכנס לתחום לא לו. 

תהיו הראשונים להגן על המידע שלכם

בעידן בו יש כל כך הרבה מקרים של פיגועי סייבר וניסיונות סחיטה של פרטי מידע רגישים כמו סיסמאות ומספרי כרטיסי אשראי דרך רשת האינטרנט, אתם חייבים אמצעי הגנה שיספקו לכם הגנה מירבית בזמן אמת כל הזמן. רק אבטחה נאותה וחזקה העושה שימוש בטכנולוגיית EDR יכולה להעניק לכם את ההגנה המיטבית שאתם זקוקים לה. 

- פרסומת -

מחפשים פתרונות אבטחה לעסק? היכנסו לאתר >>> https://magenofek.co.il/