הקיץ מתקרב? הגיע הזמן לבחור גזיבו לגינה, לפארק או לים

אם עד היום, בעונות הקיץ החמות, סבלתם מחום השמש החזק בישראל, גזיבו תהיה בחירה מושלמת. ללא ספק, פתרונות הצללה הופכים את חיינו לקלים ונוחים יותר, הגינה מקבלת צל בכל מקום וזמן, ואנחנו נהנים מזה כמה שיותר. הכירו את גזיבו, פתרון ההצלה הטוב והמומלץ ביותר לגינה הישראלית. הקיץ מתקרב? הגיע הזמן לבחור גזיבו חדש לגינה.

גזיבו ממותג
צילום: באדיבות חברת איזי גזיבו

איך בוחרים גזיבו לגינה, לפארק או לים? מה כדאי לדעת

גזיבו נחשב כפתרון ההצלה הנוח, המושלם, והמתאים ביותר עבור גינות ביתיות ושטחים גדולים וציבוריים. ניתן לבחור גזיבו לגינה קטנה, וניתן לבחור גזיבו לגינות גדולות ושטחים גדולים הרבה יותר. בחירת גזיבו משתנה מאדם לאדם, מאופי לאופי, ותלויה בטעם אישי וסגנון חופשי. ועדיין, קיים מתודולוגיה שלמה ובסיסית שמסבירה כיצד לבחור גזיבו מקצועי לגינה. אז מהי המתודולוגיה? מהם הפרמטרים? הנה חלק קטן מהם:

  1. סוג ההצללה – ראשית ולפני הכל, נצטרך לבחור בסוג ההצלה, סוג הגזיבו המועדף. לרוב, ישנם שני סוגים נפוצים: גזיבו נייד וגזיבו נייח. ברוב המקרים, הבחירה תלויה באדם עצמו, אם אתם אנשים שמטיילים ואוהבים את הטבע, הגזיבו הנייד יהיה הבחירה הטובה. ומהצד השני, אם רוב הפעילות שלכם מתבצעת בגינה, גזיבו נייח יכול לעשות את העבודה, אך לרוב הוא פתרון לא זול יותר מגזיבו נייד..
  2. העדפה של חומרים ותנאים סביבתיים – במרבית מהמקרים, גזיבו מגיע עם תנאים סביבתיים שונים, חלק מהגזיבו מתאימים לנזקי מזג האוויר, וחלקם לא עמידים בכלל. ברוב המקרים, גזיבו שבנוי ממתכת לא יהיה מתאים ללחות ולתנאים עם גשם רב כמו עמידה ליד הים. לעומת זאת, גזיבו שבנוי מאלומיניום יהיה בחירה עדיפה, הוא יהיה עמיד לרוב התנאים הישראלים – חום וקור כאחד. כמו כן, המחיר ישתנה בהתאם לסוג החומר המועדף.
  3. צבע וסגנון לוקח חלק בלתי נפרד מהבחירה – ישנם הרבה מאוד סגנונות חופשיים של גזיבו, צבעים מגוונים, ורקעים מבד שניתן להלביש על בגזיבו מתכת או האלומיניום. בחרו בסגנון שאתם מתחברים אליו, בצבע אהוב, וכמובן באיכות מתאימה. אם אתם מתחברים לצבע הכחול, בחרו בגזיבו עם גג עם בד כחול ויפה שהוא חלק מהצבעים הסטנדרטיים המקובלים (לבן, קרם, שחור, כחול או אדום) – המחירים זהים לכל צבע.

    צילום: באדיבות חברת איזי גזיבו
  4. דרישת מיתוג אישי או משפטים לחיים – הבד שנמצא בחלקו העליון של הגזיבו ניתן להתאמה, ניתן להדפסה ומיתוג בכל עת. לרוב, מדובר בגזיבו שמתאים לאירועים ספציפיים, אירועי חברה, וכנסים שמתרחשים בחוץ. מעוניינים למתג את עצמכם בצורה אחרת? בחרו בגזיבו עם סטייל, גזיבו ממותג.

בנוסף, ניתן גם לבחור בסוג אחר של גזיבו, הכירו את השם הבא – גזיבו מיני מתקפל, הגזיבו שמעניק ניידות נוחה וקלה. מסופק עם תיק גב קטן שניתן לנשיאה על הגב ומאפשר לקחת את הגזיבו איתך לכל מקום ולשנע אותו בכל תא מטען של כל רכב .

- פרסומת -

בכל התלבטות או ייעוץ חינם, חברת Easy Gazebo כאן לשרותכם.

התקשרו עכשיו – 073-202-1555 או בקרו באתר החברה בכתובת: www.easygazebo.co.il

כמה עולה גזיבו לגינה? המחירים לשנת 2021

הצרכנים החכמים בישראל בוחרים את השירות או המוצר ע"פ בדיקות שונות, לפי השוואת מחירים חכמה. בעת בחירת פתרונות הצללה, או גזיבו יוקרתי, כדאי לקחת בחשבון מס' פרמטרים: יבואן רשמי, ניסיון החברה, שירות הלקוחות והביקורות, וכמובן המחיר המשתלם ביחס לתמורה. ע"פ בדיקה ראשונית, גזיבו בסיסי  וממוצע הוא החל מ- 400 ₪ ויכול להגיע למעלה מ- 1,000 ₪ עבור גזיבו איכותי ויוקרתי יותר. המחירים משתנים בהתאם לסוג הדגם, לחומרי הגלם הקיימים, ליצרן, לגודל הנדרש, ולסוג הגזיבו – מתקפל או קבוע.

גזיבו מתקפל
גזיבו מתקפל. צילום: באדיבות חברת איזי גזיבו

איפה ניתן להשיג גזיבו מתקפל?

בשנים האחרונות, גזיבו מתקפל הוא אחד המציאות היוקרתיות והנוחות ביותר עבור הצרכנים החכמים ברשת. לחברת Easy Gazebo יש בהחלט מה להציע, תחת קטגוריית "גזיבו גינה" או "גזיבו ממותג" בתפריט המוצרים, תוכלו למצוא דגמים מסוגים שונים של גזיבו מתקפל. ללא ספק, אם אתם מעוניינים בגזיבו שקל לנשיאה ולשינוע, לפארק או לים , הגזיבו בדגם G3 או  G4תהיה הבחירה הטובה ביותר . מחפשים גזיבו חזק לעסק הגזיבו בדגמים  G6, G7 או G8 תהיה הבחירה הטובה ביותר. הגזיבו בדגם זה, עשוי ממתכת או מאלומיניום, עמיד לתנאי מזג האוויר, ומספק הצללה ברמה הטובה ביותר שיש. עם מחירים החל מ 400 ₪  ואפשרות למשלוח עד הבית. לפרטים נוספים, ולקבלת מידע אודות גזיבו נוספים התקשרו עכשיו – 073-202-1555 או בקרו באתר החברה בכתובת: www.easygazebo.co.il