חובשי מד"א בשיעור תורה עם הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו

(צילום: דוברות מד''א)

במהלך יום השתלמות שנערך למשרתי השירות האזרחי בטחוני, העביר הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו שיעור תורה במהלכו שוחח עם המשרתים.

עמי שרון 26/03/2017

כחלק מהפרויקט השירות האזרחי-בטחוני, עוברים אחת לחודש המשרתים השתלמויות מקצועיות והלכתיות, השבוע במהלך יום השתלמות שנערך בירושלים עברו 45 משרתים השתלמות מקצועית בנושא הכרת הניידת טיפול נמרץ, תרופות והציוד הרפואי המתקדם שקיים בה ע"י פאראמדיק מד"א המשרת בפרויקט.

משם, המשיכה הקבוצה ללשכת הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו שבירך את המתנדבים, ציין לשבח את מסירותם והוסיף "תפילתנו היא שכולם יהיו בריאים, אבל אם נגזר על מישהו שיחלה, אזי שייזכו המתנדבים הללו לבצע זאת ולהציל נפשות מישראל בצורה הטובה ביותר, תוך שמירה על כללי ההלכה."

- פרסומת -

סגן מנהל מרחב ירושלים במד"א אבי חובב ציין בשיחת הסיכום של יום ההשתלמות כי הוא צופה שבחצי השנה הקרובה תופעל ניידת טיפול נמרץ על בסיס משרתי פרויקט השירות האזרחי בטחוני.

מנכ"ל מד"א, אלי בין שהגיע ליום ההשתלמות וקיים שיחות אישיות עם המשרתים אמר: "במד"א אלפי מתנדבים מהציבור החרדי ואך טבעי הוא שהשירות לאומי-אזרחי יגדל וישתרש במד"א. אני מברך את צעירי השירות הלאומי-אזרחי על הירתמותם למשימה החשובה של הצלת חיים. כל אדם שמצטרף לפרויקט "הצלת חיים בקהילה" מהווה תוספת כוח משמעותית לפעילות מד"א ואין לי ספק כי תתרמו רבות למשימת העומדת בפנינו. אני מודה לרב הראשי לישראל, הרה"ג דוד לאו על שקיים שיעור למשרתים וגיבה את פעולותיהם ושירותם הכה חשוב במשימה העליונה של הצלת חיים. אתם הסיירת של השירות במד"א, המשיכו לתרום והמשיכו את דרככם להיות כוננים במד"א. ישר כוח!".