חידוש הגינה לקראת הקיץ עם ריהוט גינה מומלץ

פינת זולה. צילום: סביונית לבית וגן

כאשר הטמפרטורות בחוץ נמוכות, זה רק טבעי שיהיה פחות מושך לבלות בחצר, אך כשהקיץ חוזר רוב האנשים כבר מתכננים כיצד להפיח חיים מחודשים בגינה שלהם. אבל במקום רק לחדש את הקיים, מדוע שלא תעשו שינוי גדול ותציגו משהו חדש ומותאם לאירוח מושלם?

אם אתם מחפשים כיצד לשדרג את הגינה שלכם כדי הפוך את הזמן בחוץ לחלומי, הנה כמה רעיונות מעולים שיהפכו כל גינה לפינת חמד שכל היום תרצו לבלות בה.

פינת זולה חדשה

הוספת פינת זולה חדשה יכולה לשנות מקצה לקצה את המראה של כל הגינה, בין אם יש לכם גינה גדולה ובין אם גינה קטנה. כאשר מדובר בפינת זולה האפשרויות שלכם הן אינסופיות. תוכלו לבחור בפינת זולה פינתית עם שזלונג כדי למתוח את הרגליים בסוף כל יום. תוכלו לבחור בספסלים נפרדים, או זוגיים, להציב שולחן במרכז לקפה של הבוקר, להוסיף מיטת שיזוף לימים החמימים ליד הבריכה ובעצם כל מה שתרצו. האפשרויות שעומדות לרשותכם רחבות גם מבחינת סוגי הבדים, הצבעוניות והגדלים של הרהיטים כך שתוכלו לבחור בהתאם למידות, סגנון, צרכים והתכונות הייחודיות של הגינה שלכם.

מטבח חיצוני

מטבח חיצוני לגינה הוא הדרך המושלמת להוסיף טיפה אופי לחלל החוץ שלכם ולהפוך את האירוח לכל כך מהנה. עם מטבח חיצוני אינכם צריכים לתזז אל תוך הבית והחוצה כל ארוחה, אלא פשוט להכין הכל בחוץ כאשר כל מה שאתם צריכים זמין עבורכם. ישנם סוגים שונים של מטבחים מהם אפשר לבחור, אך מומלץ שחומר הגלם ממנו המטבח מיוצר יהיה עמיד לתנאי חוץ וקל לתחזוקה וניקוי. כמו כן אפשר להתקין מטבח בסיסי ואפשר לשלב בגינה מטבח מפנק עם מכשירי חשמל, תנור פיצה, עמדת גריל וכל מה שצריך כדי להכין את הארוחה המושלמת.

פופים

- פרסומת -

גינה איכותית ומשודרגת צריכה לתת מענה לסוגים שונים של משתמשים, החל בילדים ועד מבוגרים. כאשר אתם זורקים כמה פופים בגינה שלכם אתם דואגים שגם לילדים יהיה מקום נעים לשבת בו, אתם מסדרים לכם ולאורחים שלכם מקום רביצה נוח, ואתם גם משדרגים את העיצוב של חלל החוץ באופן כללי. כאשר בוחרים פופים לגינה מומלץ לשים דגש על הבדים. מכיוון שהם אמורים להיות בחוץ כדאי שהבדים יהיו דוחי מים וקלים לניקוי.

מטבח חוץ. צילום: חסון מטבחי גינה

כריות נוי

כריות נוי מציעות דרך זולה ויעילה לשדרג את הגינה ולהוסיף לה צבעוניות. ללא צורך בהשקעה גדולה אתם יכולים להכניס המון צבע, סגנון וסטייל לחצר שלכם ולחדש אותה בקלות. יש גדלים שונים של כריות נוי ותוכלו לזרוק כמה בפינת הזולה, על כסאות האוכל, על הדשא לידי הפופים או בכל מקום שתראו לנכון.

בריכה או ג'קוזי

אם כבר השקעתם בפינת זולה, פופים, מיטות שיזוף ומטבח חוץ יהיה זה רק טבעי לשלב בחצר גם בריכה או ג'קוזי. דמיינו את עצמכם חוזרים הביתה לאחר יום עבודה, מכינים כוס קפה, מחליפים לבגד ים ויוצאים החוצה להתפנק בבריכה או בג'קוזי פרטי? זה בהחלט תרחיש חלומי.

יש דרכים שונות לשדרג את חלל החוץ וחשוב לעשות זאת באופן שיתאים לכם ולאורח החיים שלכם. כמו כן כדאי לקנות ממקומות שמציעים איכות ברמה הגבוהה ביותר במחירים משתלמים.