טיפול פנים בשיטת חוה זינגבוים

צילום: freepik

אי אפשר לדבר על מוצרי חוה זינגבוים מבלי לדבר על האישה שעומדת מאחוריהם שכן מדובר על אחד מסיפורי ההצלחה הישראלים הגדולים. המפעל הענק שהקימה במו ידיה אישה שהיה לה חלום הפך מזמן למוצר בסיסי על מדפיהן של נשים המעוניינות בטיפוח עור אחר – טוב פי כמה יותר מקודמיו. מי שהצליחה להוביל למחקר פורץ דרך במסגרתו חומצה היאלורונית מוחדרת לעור הפנים ללא צורך בהזרקה הקימה סדרות שלמות של מוצרי איכות עבור הקהל הישראלי שהשתוקק לשינוי. אז מדוע כדאי לבחור בטיפולי הפנים של סדרת מוצרי חוה זינגבוים ומה הופך אותם לכל כך מבוקשים? כדאי להמשיך לקרוא.

 

טכנולוגיה פורצת דרך

עוד בתחילת הדרך היה ברור שמוצרי חוה זינגבוים יהיו שונים ממה שראינו עד לאותו רגע בתחום הקוסמטיקה. התעקשותה למצוא טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך להחדרת חומצה היאלורונית לעומק עור הפנים שינתה את כללי המשחק שהכרנו עד לאותו רגע, שכן חומצה זו הייתה שימושית רק בהזרקה לעור עד לאותו הרגע ואין ספק שלא היו אידיאליות עבור נשים רבות.

פורמולת פרופסי של חוה זינגבוים הוכיחה שאפשר לשמור על חומצה היאלורונית בקרם במידה קטנה, וכך ניתן להחדירה במריחה לעור הפנים ולזכות בתוצאה מצוינת של עור פנים צעיר וזוהר יותר. הפורמולה נחקרה במחקר קליני בלתי תלוי במעבדה מורשית של ה-FDA ותוצאות אותו מחקר העלו כי קיים שיפור משמעותי בקמטוטים וקמטים בכל אזורי הפנים למי שעשה שימוש בקרם עם הפורמולה החדשה. התוצאות היו כל כך פורצות דרך שדוברו ברחבי העולם והפכו את מוצריה למובילים גם בקנה מידה עולמי.

- פרסומת -

 

אילו מוצרים נמכרים היום תחת המותג של חוה זינגבוים?

מאז פריצת הדרך בעשור האחרון ועד היום נוצרו אין ספור מוצרי חוה זינגבוים אותם כל אחד ואחת יכולים כיום לרכוש אונליין בשלות רבה. סדרת מוצרי הטיפוח רחבה במיוחד וכוללת בין היתר טיפול לאקנה, לפיגמנטציה, לנזקי זיהום אוויר וסביבה, לטיפול בעיניים, בשפתיים, לצוואר ולמחשוף ולעור שמן וגדוש. ישנם גם תכשירים רבים נוספים ובהם סבונים, מסכות פנים, סרומים, תכשירי הבהרה, פילינג, מקדמי הגנה, תכשירים לידיים וערכות שלמות לטיפול עבור הבהרת הפנים, טיפול בקמטים וקמטוטים וטיפול באקנה.

למעשה, אין כמעט נושא שקשור בקוסמטיקה בדרך כזו או אחרת שאין לחברה מענה עבורו, מדובר על אחת מסדרות המוצרים הנרחבות ביותר בארץ, עם המענה המקיף ביותר עבור נשים וגברים באשר הם.

 

יתרונות המוצרים

מעבר לעובדה שאת מוצרי חוה זינגבוים לרכישה ניתן למצוא במגוון רחב של נקודות מכירה אצל קוסמטיקאיות מורשות, ניתן להשיגן גם אונליין באופן עצמאי. מדובר על מוצרים ישראליים כחול לבן שמותאמים במיוחד למזג האוויר, לאקלים ולעור הפנים של הארץ. אנחנו מתמודדים עם שמש יותר ממדינות אחרות ומשכך המוצרים שלנו מותאמים יותר לנושא.