טיפים לבחירת מקרן

מקרן
צילום: freepik

מקרן מאז ומתמיד היווה בחירתם הטבעית של עשרות מוסדות, יזמים ובעלי עסקים. בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב משקי בית פרטיים אשר רוצים לשדרג אלפי מונים את חווית הצפייה שלה – אלו יכולים להיות שם הקרנת אירועים מיוחדים ו/או לשם בניית חדר קולנוע ביתי למשפחה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות בחירת מקרן – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של VSALE פה לעשות לכם קצת סדר.

מה אנו צריכים לדעת לפני רכישת מקרן?

מקרן הינו מכשיר אשר נותן לנו את האפשרות להציג ולצפות בתכנים ויזואליים בצורה ברורה ואיכותית. הלכה למעשה אנו יכולים לצפות בתכנים חזותיים בהגדלה ביחס אל צורתם המקורית, אנו רואים שימוש במקרנים בסקטורים רחבים בעולם העסקי, האקדמי וגם לשימוש פרטי. כיום אנו רואים מגוון רחב של טכנולוגיות חדישות – לכן לפני שאתם ניגשים לרכישת מקרן עליכם לגשת אל המלאכה בצורה שקולה וחכמה ולשאול את עצמכם מה הם המטרות, השימושים והתקציב שלכם לשם בחירת המקרן.

בחירת מקרן – מה הם השימושים הנפוצים ביותר?

כאשר אנחנו מדברים על בחירת מקרן אנו מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, הלכה למעשה ניתן למצוא שימושים רבים למקרן – כך שיש צורך בהתאמה אישית של מקרן לצרכים שלכם. בין השימושים הבולטים ביותר אנו רואים:

  • מקרנים משרדיים – כאשר אנחנו מדברים על מקרנים משרדים אנו מדברים על מקרנים אשר תפקידם לתת מענה במסגרת עבודות המשרד – מצגות מחשב, סרטי תדמית, פרזנטציות קצרות והסברים על המתרחש בחברה. לרוב במקרים של מקרנים משרדיים אנו לא נראה דרישות מיוחדות אלא נחפש מקרן משרדי איכותי ואמין אשר יוכל לתת לנו מענה נרחב לאורך זמן.
  • מקרנים למוסדות חינוך – אלו המקרנים המוכרים ביותר מתקופת התיכון שלנו ולאחר מכן בתקופת הלימודים האקדמיים. מקרנים אלו מיועדים למוסדות חינוך ובמקרים האלו אנו נרצה לבחור במקרנים בעלי התקנה קלה ועוצמת הארה גבוהה. עלינו לזכור כי מקרנים אלו הינם מקרנים אשר עובדים בטורים גבוהים במיוחד לכן אנו נרצה לשים דגש על אורך חיי נורה גבוה, כיבוי והדלקה מהירים (אף אחד לא רוצה להתעסק כל השיעור בתפעול המקרן) במקרים של מוסדות חינוך אנו נרצה להשתמש במקרנים מהירים בעלי תחזוקה מינמלית.
  • מקרן נייד – מקרנים אלו כשמם כן הם הינם מקרנים ניידים אותם ניתן להעביר ממקום למקום בהתאמה. חשוב לציין שאנו רואים מגוון רחב של מקרנים ניידים לשימושים רבים ובאיכויות משתנות.
  • מקרנים לקולנוע ביתי – מקרנים אלו הינם מקרנים המיועדים לקולנוע ביתי. כאשר אנחנו מדברים על מקרנים לקולנוע ביתי אנו רואים מגוון רחב של משתנים אשר משפיעים על הבחירה – תקציב, דרישות וצריכה. במקרים אלו אנו נרצה לקנות אך ורק ממותג אמין, חזק ובעל ניסיון בעולם המקרנים. יחד עם זאת, חשוב להבין שישנם עשרות אפשרויות, פונקציות וטכנולוגיות שידור היום – לכן חשוב לפנות אל חברה המתמחה בתחום אשר תעזור לכם להתאים את המקרן הטוב ביותר לצרכים שלכם ולחלל שלכם כמובן.

לצד אלו אנו רואים עוד מגוון רחב של מקרנים מקצועיים לצד מקרנים באיכויות שונות ובטכנולוגיות מתקדמות. אנו רואים חשיבות באפיון של הצרכים שלנו יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תדע להתאים עבורנו את המקרן הטוב ביותר. כיום ניתן לרכוש מקרן באתר VSALE לצד ייעוץ והתאמה אישית – מה שהופך את מלאכת בחירת המקרן לקלה הרבה יותר.

בחירת מקרן – איך לעשות זאת בצורה נכונה?

- פרסומת -

בחירת מקרן נראית עבור רבים כמלאכה לא פשוטה במיוחד, יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר היבטים שכדאי שתשימו לב אליהם לפני רכישת מקרן. בין ההיבטים הבולטים אנו רואים:

  • הגדרות תקציב – כאשר אנחנו ניגשים לרכישת מקרן אחד מן הדברים הראשונים אותם אנו נרצה לעשות יהיה הגדרת תקציב. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקרנים במחירים משתנים, ניתן למצוא מקרנים זולים, מקרנים טיפה יותר יקרים ומקרנים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות בעלויות גבוהות במיוחד. לכן בראש ובראשונה אנו נרצה להגדיר את התקציב אותו אנו מוכנים להשקיע במקרן – כך נוכל לסנן את המקרנים שלא רלוונטיים לנו.
  • אפיון צרכים – לאחר שהגדרנו את התקציב שלנו אנו נרצה לאפיין את הצרכים שלנו, נצטרך לשאול את עצמנו לאילו צרכים אנו נרצה להשתמש במקרן – האם מדובר בצרכים משרדיים, צרכים עסקיים, לימודיים או שמא אנחנו רוצים להקים קולנוע ביתי בביתנו. אנו נרצה להתייחס אל השטח בו אנו נקרין את הדברים – האם יהיה מדובר בחלל סגור של כיתה או שמא במקום פתוח תחת כיפת השמיים.
  • רזולוציה – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של רזולוציות מה שאנחנו מכירים בתור פיקסלים. ככל שכמות הפיקסלים תהיה גבוהה יותר כך הצפייה תהיה חדה ואיכותית הרבה יותר. לכן רווחת ההנחה היא בחירה במקרן בעל רזולוציה גבוהה במיוחד.
  • עוצמת הארה – בהתאם לתנאי השטח בהם אנו רוצים להשתמש במקרן. ככל שעוצמת ההארה תהיה גבוהה יותר כך המקרן יוכל לעבוד בסביבה מוארת בצורה טובה יותר.
  • ניגודיות – אנו למדים כי ככל שהיחס בין השחור ל-לבן בניגודיות גבוה יותר כך נוכל ליהנות מתמונה איכותית וחזקה הרבה יותר.
  • מותג אמין – אנו נרצה לרכוש אך ורק מותג אמין ואיכותי בעולם המקרנים, כמו כן אנו נרצה לוודא שיש לנו אחריות לפרק זמן סביר.
  • התאמה אישית אל מול חנות המתמחה בעולם המקרנים – רכישת מקרן איננה מלאכה פשוטה, אנו תמיד נרצה לפנות אל חנות המתמחה בעולם המקרנים אשר תעזור לנו להתאים את המקרנים הטובים ביותר היום. כיום החברה המובילה ביותר בישראל לרכישת מקרנים הינה VSALE. רכישת מקרן באתר VSALE נגישה ואיכותית וניתן למצוא מגוון רחב של מקרנים לשימושים רבים.