טיפים לטיפוח העיניים

העיניים הם החלק הכי חשוב בפנים. כל מי שנמצא איתנו בתקשורת מביט עליהן ובוחן אותן בכל רגע ולא סתם נותנים משקל כל כך גדול למראה עיניים שכן הוא מעיד על מידת החיוניות שלנו.

קרדיט: unlimitedphotos

לכל אחת מאיתנו מוצרי איפור לעיניים כמו מסקרה, עפרונות או אייליינרים, אבל מה עם הטיפוח שלהן? עיצוב העיניים לא מסתכם רק בריסים ובקווי המתאר, אלא מתחיל הרבה לפני – בעור שמסביב והעפעפיים משני צידי העין – העליון והתחתון. לעיניים שלכן מגיע יותר, בואו לקרוא איך לתת להן את הטיפול הראוי:

  • קמטים מסביב לעיניים הם הראשונים שיצוצו לאורך השנים וממש לא צריך להמתין שישתלטו על האזור. קרם עיניים איכותי ידאג לשמור את אזור העיניים שלכן מתוח וחי כל עוד תמשיכו להקפיד על מריחה בכל יום. חשוב למרוח את הקרם בצורה מעגלית שתזרים את הדם באזור ורק על עור נקי מאיפור. הקרם צריך להיות קליל כדי שנוכל להתאפר בקלות לאחר מריחתו ורצוי שיהיה קליל כדי לא להכביד על הפנים ולאפשר לנו לצלוח את הימים החמים של ישראל. יש דרכים נוספות להעניק לחות לאזור העיניים מלבד קרם כמו מסכות מיוחדות לעיניים אך אלו הם מוצרים חד פעמיים ולכן חשוב להקפיד על מריחת קרם עיניים.
  • שקיות בעיניים או קמטים שחורים – כל אחת תקרא לזה בשם אחר אך כולנו מכירות את הבעיה – הכהויות הנוצרות סביב העיניים כתוצאה מעייפות וחוסר שינה (שלום סטודנטיות, שלום אימהות, שלום נשים עובדות) מבאסות אותנו מאוד והורסות את כל הלוק. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות. גם אם תחליטי לכסות את הכהות עם קונסילר או מייק אפ וגם אם תרצי לטפל בעזרת מניעה עם תכשירים נוגדי חמצון וויטמינים, תמיד יש מה לעשות.
  • איפור ושינה לא הולכים ביחד וכולנו יודעות את זה. זה לא בריא לעור בלשון המעטה, עושה נזקים לנראות של הפנים ואפילו מסוכן. אל תתעצלו או תדחו את המשימה. סיימתן את היום? הורידו את האיפור ואפשרו לפנים לנשום. גם העיניים שסחבו במהלך היום את התכשירים השונים זקוקות לקצת אוויר. הדבר גם יסייע למנוע יובש שלא פעם אנו סובלות ממנו.

לסיכום, יש מה לעשות כדי לדאוג שהעיניים שלנו יראו במיטבן לאורך שנים ועכשיו כשאתן מודעות להכל, אין לכן תירוץ לא לדאוג לעצמכן! בדקו היטב מה מכילים המוצרים שאתן קונות והקפידו על שימוש נכון ובטוח.