יהודה הישראלי צעד ברגליו במסע סובב כנרת של עמותת "משפחה אחת"

קרדיט: משפחה אחת

מדי שנה מגיעים לארץ ידידי עמותת "משפחה אחת-OneFamily" שבקנדה למסע מיוחד למשך שבוע, בכל פעם לחבל ארץ אחר, בשבילי ישראל. במשך 20 שנים פועלים ידידי העמותה בקנדה לגייס כספים וחיבורים מעבר לים שמסייעים לפעילות העמותה בישראל. 

ייחודיות המסע הזה היא שהצועדים הקנדים מזמינים פצועים ובני משפחות שכולות חברי עמותת "משפחה אחת" להצטרף אליהם למסלולים ברמות קושי שונות, כל משתתף קנדי נושא על תיקו ובליבו סיפור של חלל. משתתפים הורים שכולים, אלמנות, אחים שכולים ויתומים. מסלול נוסף מיוחד עבור פצועים שאינם יכולים לצעוד בשל מגבלות פיזיות, "פאראטרק" -שמיועד לפצועים על כיסאות גלגלים, "טרקרים" המיודעים למסלולי שטח, מתנדבים חניכי מכינות קדם צבאיות מסייעים לנכים, וכך גם פצועים עם מגבלות פיזיות או קטועי גפיים יכולים לקחת חלק במסע.
קרדיט: משפחה אחת
בין המשתתפים השנה במסע שמתקיים בגליל ובגולן יהודה הישראלי, שנפצע במבצע צוק איתן, לואי מרעי, שאיבד את רגליו בשנת 2001 בפעילות בגבול לבנון, אהרון אימרגרין שנפצע בפיגוע בעיר העתיקה בו נרצח אלי קיי ז"ל, בניה פרץ שנפצע בפיגוע בצומת תפוח לפני כשנה, אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר בעופרת יצוקה, אלכסיי סטרוגנוב שנפצע לפני חודשים ספורים במעבר תאנים, מוניר חלבי שנפצע בפיגוע בצומת מוריה בחיפה בשנת 2003 ועוד.
יהודה הישראלי שלקח חלק במסלול בתחילת השבוע שהתקיים בהר תבור, התעקש ללכת על רגליו כל הדרך, ולא היה מוכן לשמוע על שימוש בעזרים אחרים, חרף המגבלה הפיזית ממנה הוא סובל מאז הפציעה והשיקום. הישראלי הגיע למסלול יחד עם אביו, דודי, איתו הוא צעד יחד ועם חברי עמותת "משפחה אחת" שהלכו יחד איתו את כל המסלול.