יזמות ותיווך: המדריך להכשרות בתחום הנדל"ן

תחום הנדל"ן מהווה מקור תעסוקה לאינספור אנשים בארץ ובעולם ומספק הזדמנויות  אטרקטיביות להתפרנס בכבוד וגם להרוויח בגדול עבור חלק משמעותי מהאוכלוסייה, ולא רק עבור קומץ בעלי הון עשירים (כפי שרבים נוטים לחשוב). בפרט, באמצעות הכשרות והסמכות מקצועיות שונות בתחום ניתן לקדם משמעותית את העיסוק של כל אחד ואחת מאיתנו בתחום אל עבר קריירה משגשגת ומניבה.

להלן שתי דוגמאות להכשרות שכאלו אשר כבר הכניסו אינספור אנשים ללא כל ניסיון קודם בתחום לעולם הנדל"ן, בו מצאו את עיסוקם ופרנסתם לאורך זמן.

ללמוד כיצד ליזום ולפעול בעצמכם בשוק – קורס יזמות נדל"ן

אחד מסוגי הפעילות המרכזיים והמניבים ביותר בעולם הנדל"ן הוא יזמות – הוצאה לפועל של עסקאות נדל"ן באמצעות מגוון פעולות שונות, החל מאיתור נכסים וניתוח מושכל של השוק ועד לקישור בין גורמים שונים (משקיעים, מוכרים, קבלנים וכו') לצורך סגירת העסקה. יזמי נדל"ן עובדים קשה אמנם, אך מרוויחים בהתאם במידה ומשקיעים ועושים עבודה טובה.

- פרסומת -

בניגוד לדעה נפוצה ורווחת יחסית, על מנת לעסוק ביזמות נדל"ן אינכם חייבים להיות עשירים ובעלי הון ואינכם חייבים להחזיק בניסיון עבר עשיר בעולם הנדל"ן. מה שכן נדרש זה מוטיבציה להרוויח ורצון כנה ואמיתי להצליח בתחום ולהתקדם בו. זהו. את השאר ניתן ללמוד בצורה מקצועית ומסודרת ואז להתחיל לפעול ולצבור ניסיון בתחום.

הדרך ללמוד באופן מקצועי את תחום יזמות הנדל"ן היא באמצעות קורס ייעודי – קורס יזמות נדל"ן , המיועד בדיוק עבור קהל יעד זה וכולל את כל הכלים, הטכניקות והידע שכדאי לרכוש ולסגל מבעוד מועד בטרם מתחילים ליזום את העסקה הראשונה שלכם בעולם זה. קורס יזמות נדל"ן מיועד כאמור לכל מי שמתעניין בתחום ומעוניין לנסות ברצינות להיכנס אליו ומאפשר למשתתפים בו להפוך את עולם הנדל"ן למקצוע מניב ולעיסוק ארוך טווח.

תיווך נדל"ן עם ובלי שילוב עם יזמות

הכשרה חשובה ומרכזית נוספת שכדאי להכיר בעולם הנדל"ן היא זו של תיווך נדל"ן. כידוע, על מנת לעסוק באופן רשמי וחוקי בתיווך נדל"ן בישראל נדרש להחזיק ברישיון תיווך, המוענק על ידי המדינה (רשם המתווכים). רישיון זה בא להסדיר את התחום ולהבטיח כי אנשים העוסקים בתיווך אכן מחזיקים בידע ובאמינות הנדרשים על מנת לשרת לקוחות, למצוא עבורם נכסים לקנייה או להשכרה או למצוא קונים/שוכרים עבור הנכס שלהם.

על מנת לצלוח את מבחן רשם המתווכים בצורה טובה ובקלות יחסית מומלץ בחום להירשם לקורס תיווך – קורס הכנה ייעודי עבור מבחן זה. אך עבור מי שמתעניין בעולם הנדל"ן באופן כללי יותר ומעוניין להתמחות גם ביזמות, ולא רק בתיווך, מומלץ ביותר לבחון את האפשרות של קורס נדל"ן משולב – קורס יזמות ותיווך נדל"ן, במסגרתו לומדים את כל הנדרש על מנת להיהפך ליזמי נדל"ן מצליחים, במקביל ללימודים לקראת בחינת רשם המתווכים. זו אולי הדרך הטובה, הבטוחה והוודאית ביות להבטיח קריירה מניבה, משגשגת וארוכת טווח בעולם הנדל"ן.

 

למידע נוסף אודות לימודי נדל"ן היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים המציעה קורסי נדל"ן בסיסיים ומתקדמים, שילוב מסלולי התמחות כולל לימוד תיאורטי לצד לימוד פרקטי בתחומי הנדל"ן השונים.