יניב מור חוקר פרטי לשירותכם

לחקור ולחתור אל האמת

שירותיו של חוקר פרטי מאוד נפוצים וחיוניים כיום. אולי מרבית האנשים אינם חושבים על זה ביום יום או מייחסים לכך חשיבות אולם ייתכן מאוד וחוקר פרטי היה בסביבתם במהלך היום ואולי אפילו אחד הסתנן למקום העבודה שלהם כעובד לכל דבר ועניין. חוקרים פרטיים מבצעים חקירות, מעקבים, בדיקות האזנה ומגוון שירותים שונים בתחום, לעתים כדי לעזור ללקוח שלהם לאסוף מידע מסוים ולעתים כדי לשלול מידע אחר. "החיפוש אחר האמת עשויה להיות ארוכה ומפרכת וחשוב גם לעשות אותה בצורה מקצועית מבלי שירגישו בך" אומר יניב מור, חוקר פרטי מקצועי ומנוסה הפועל כבר מעל מ20 שנים בתחום. 

החשיבות של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה:

"אדם רגיל יכול לראות רק מה שלנגד עיניו או מה שמספרים לו אולם חוקר פרטי מחפש את המידע שאחרים מטאטאים מתחת לשטיח, מחביאים עמוק בכספות שלהם ודואגים לעשות הכול כדי להסתיר אותם." אומר יניב מור. חוקר פרטי מקצועי ומנוסה ידע באמצעות נחישות, השקעה, ציוד טכנולוגי מתקדם וכמובן ניסיון מעשי בשטח, להשיג את התוצאות הרצויות וזאת מבלי להשאיר עקבות, מבלי שיגלו אותו וכמובן מבלי להתערב יותר מדי, אם בכלל, בחיי הנחקר. על החוקר הפרטי לחשוף את האמת, אותה הצד השני ינסה להעלים או לטשטש ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חוקר מקצועי ומנוסה שיש לו מספיק כישורים, ציוד טכנולוגי מתקדם וכמובן אינטואיציה טובה המונעת גם מהניסיון שלו ומאפשרת לו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יניב מור לשירותכם:

יניב מור הינו חוקר פרטי מקצועי ומנוסה הפועל מעל 2 עשורים בתחום. משרד החקירות הפרטי שלו מונה מעל 15 אנשי צוות המומחים בתחום ובעלי הכשרות מקצועיות נוספות וחשובות. יניב מספק שירותי חקירות כלכליות לפרטיים ועסקים וכן שירותי חקירות פרטיות: החל מבדיקות רקע לפני קניית נכס, חקירה ומעקב אחר עובדים או שותפים בבית עסק, חקירות לענייני ירושות וצוואות, בדיקות רקע על בני זוג, בדיקת שוכרים, קניין רוחני, חוקר ביטוח, מודיעין עסקי ועוד. לא משנה מה סוג השירות שתצטרכו ודאו שאתם עובדים מול חוקר פרטי מנוסה, מקצועי, שידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמהירות האפשרית.